luni, 19 mai 2014

La multi ani DANONE

 
     Cu ocazia implinirii a 5 ani de activitate vreau sa urez si eu un calduros "LA MULTI ANI" echipei danone si produselor danone si sa dea domnul sa traiti mereu  sa transmiteti munca voastra din generatie in generatie ca toata lumea pe viitor sa poata sa se bucure de gustul minunat si de neinlocuit al gustului danone.
    
     Cand am intrat pe situl danone am descoperit o echipa minunata care transmite mult energie pozitiva,veselie si dorinta de a afla tot ce fac ei si de a cunoaste care este procesul de fabricarea a produselor minunate pe care le gasim pe raftul magazinelor.
   
     Multi dintre noi credem ca stim totul despre fabricarea,pastrarea depozitarea si transportarea iaurtului dar si ne dam cu parere de aceste lucruri dar adevarul e ca nu stim nimic si tot ce credem noi nu este adevarat iar acest lucru il constientizezi dupa ce vizionezi situl vostru unde se dau detalii foarte multe si explicati tuturor ceea ce vor sa afle de la voi iar pentru acest lucru va admir si va respect foarte mult.
    
     Tin sa va spun si sa va precizez ca am atata incredere in produsele danone incat fiicei mele care acum are 2 ani si jumatate ii dau iaurtul danone inca de la varsta de 3 luni iar ea e foarte bucuroasa cand vede iaurtul si il mananca cu cea mai mare placere si nu exista nici o dimineata fara iaurtelul nostru preferat.
     
     Ma bucur foarte mult ca acest iaurt ii asigura fetitei mele o sursa naturala de proteine,vitamine si calciu.
    
     Sunt de parere ca danone merita sa fie lider deoarece se implica in sanatatea noastra,se implica in proiecte care au ca finalitatea dezvoltarea comunitatii,sanatatea copiilor si protejarea mediului.
    
       Referitor la ce as adauga la situl danone raspunsul meu este nimic deoarece este un sit bine structurat plin de informatii utile si adevarate,este un site unde navigheti cu foarte mare usurinta iar sfatul meu este sa o tineti in continuarea asa pentru ca faceti un bine oameniilor.

      La fel ca toti ii indemn pe toata lumea sa intre pe http://danone.ro/ ca sa afle tot cei intereseaza despre  produsele lor preferate de la danone si le urez lectura placuta si pofta buna atunci cand vor manca aceste produse minunate.

     La multi ani Danone sa ai viata cat mai lunga plina de multe succesuri si indeplinirea tuturor proiectelor.
     

 
     

Un comentariu: