marți, 17 iunie 2014

Domnule primar

      Sunt o locuitoare a orasului Tandarei din judetul Ialomita si as vrea sa va anunt ca pe internet este postat un anunt in legatura cu reciclarea in orase.Eu personal cred ca nu ati descoperit acest lucru si as vrea sa va anunt eu ca poate asa o sa feceti si dumneavoastra impreuna cu cei din primarie ceva pentru orasul nostru deoarece nu este suficient doar sa puneti toberoane speciale pentru a arunca mizeria si de a pune oamenii de la social ca sa faca curat in oras dimineata.Eu am 24 de ani decand locuiesc in acest oras si niciodata nu am auzit sa organizati o zi care sa fie dedicata intretinerii orasului.Chiar daca oamenii de la social fac curat in urma lor se face la loc cum era.Cred ca ar trebui sa puneti afise in care sa ii rugati pe locuitorii orasului sa pastreze si sa mentina curatenia orasului.
     Ca sa nu mai spunem ca animalele fara adapost umbla cum vor ei pe strada iar cei din primarie nu fac ceva ca sa nu-i mai lase liberi deoarece se pot intampla foarte multe nenorociri.In parcul de la stadion curatenia nici nu exista ca sa nu mai spunem de animalele care se duc sa pasca iarba de acolo.
     Va spun aceste lucruri ca sa incepeti sa faceti ceva si pentru acest oras,iar daca aveti nevoie de documentatie va las o adresa unde puteti intra ca sa va documentati:http://www.colecteazaselectiv.ro/orasul-reciclarii/

Un comentariu: