joi, 9 iunie 2016

BLOGAL INITIATIVE









In primul rand vreau sa va spun si eu LA MULTI ANI sa aveti o activitate cel putin la fel de mare pe cat a-ti avut pana acum si va urez cati mai multi inscrisi pe blogalinitiative .
Aveti 5 ani in care ati avut foarte multe campanii unde au castigat foarte multi multe lucruri importante si sunt sigura ca acele persoane folosesc si in ziua de azi unele din lucrurile castigate aici cu mare drag.
Eu una nu sunt de foarte mult timp in comunitatea voastra dar sunteti minunati prin concursurile pe care le faceti si mai ales ca oferiti participantilor ocazia sa cunoasca mai bine comunitatea online.
Imi place foarte mult caci cu ocazia implinirii acestei varste ati lansat campania "Esti seful blogal initiative.Cum l-ai dezvolta?"unde putem sa va sugeram cateva idei sau schimbari in cadrul acestui blog.
Din partea mea daca as fi eu seful nu as avea prea mari schimbari deoarece actuala echipa isi face foarte bine treaba si nu  sunt prea  multe de comentat sau de schimbat. Dar totusi ca sa raspund provocarii personal as face mai multe campanii pentru persoanele nevoiase-gen cu probleme de dezabilitate,copiii orfani din orfelinate unde am vazut destul de bine la televizor ca majoritatea nu o duc foarte bine in aceste centre,as face campanii referitoare la schimbarea tarii noastre deoarece sunt multe lucuri care lipsesc la noi-si nu as mai face resetarea punctelor pentru a oferii tuturor participantilor ocazia sa acumuleze mai repede punctele ca sa poata participa toti la licitatii unde sunt multe premii interesante si frumoase.
Doar aceste lucruri as face doarece prea multe nu ai ce face datorita echipei minunate care administreaza blogal initiative.
Inca o data va urez La multi ani si cat mai multa activitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu