vineri, 10 iunie 2016

"Deplasare electrica"

Sunt convinsa ca titlul acestui articol va atras atentia foarte tare de aceea o sa trec direct la subiect.Toti ati auzit sau ati vazut la televizor ca a aparut skateboard electric o noua tendinta in deplasare fiind construit din cele mai bune mteriale si reprezentand  atractia tuturor.Din acelasi motiv am intrat si eu pe internet sa vad din ce este facut,cum functioneaza si cat de sigur poate fi(deoarece eu nu cred ca o sa fie ceva usor si ca o sa te deplasezi foarte greu sau cu frica pana  inveti sa-l controlezi foarte bine,dar sincer mi-ar placea sa am asa ceva).
Astfel am aflat urmatoarele informatii:

  • carcasa este fabricata dintr-un material foarte rezistent pentru a nu se deforma in cazul socurilor mecanice si de asemenea impiedica patrunderea apei sau a prafului de gradul IP54
  • rotile sunt concepute pentru a rula pe foarte multe suprafete,sa aibe o aderenta foarte mare si sa reziste in timp
  • motoarele sunt cate unul pe fiecare roata avand rolul de a impiedica patrunderea prafului inauntru si este eliminat riscul ca ele sa se blocheze.Acestea sunt concepute 100% electrice pentru a ajuta mediul inconjurator




Dupa cele enumerate cred ca si-a castigat si din partea mea increderea dar pretul unei astfel de "ciudatenie" este un pic cam piperat pentru cei carora salariul le ajunge pana la urmatorul salariu,dar poate intr-un viitor apropiat o sa reusec sa-mi satisfac curiozitatea de a ma "deplasa electric".Voi ati vrea sa detineti asa ceva?

Un comentariu: