sâmbătă, 11 iunie 2016

LA MULTI ANI

 Peste o saptamana sotul meu implineste minunata varsta de 28 de ani(intre noi fie vorba se apropie cu pasi repezi spre varsta de 30 de ani o varsta care pe noi ne "atinge "putin).Am spus ca anul acesta cadoul din partea mea sa nu mai fie un lucru normal-gen parfum,pijamale,haine- la fel ca anii trecuti de aceea am ales sa-i fac cadou ceva din domeniul jucarii si anume o drona stiind ca isi doreste de mult asa ceva dar nu si-a luat niciodata spunand "eu nu mai sunt copil sa ma joc,lasa ca ii luam lui Raluca cand o avea 7-8 ani sa fie mare sa stie sa se joace cu ea si astfel pot sa ma joc si eu".
Dar cum noi femeiile avem  vesnic un suflet de copil am spus ca astfel de cadou il va soca si il va bucura mai mult decat celalalte care poate sa si le cumpere si singur asa ca am intrat pe internet si am gasit pe un site una la un pret accesibil.
Aceasta drona are urmatoarele specificatii:
- bateria de 3.7V700mAH
-distanta de control este de aproximativ de 300m
-comenziile stanga/dreapta, sus/jos, inainte/inapoi sunt situate la 360 grade in caz de rasturnare
-modul cf/on are revenire automata la o singura apasare
-pentru a sari in ajutorul unui jucator nou aceasta drona a fost proiectata cu un nou mod de operare  si orientata  spre masa numit modul nou jucator avand rolul de a reduce orice nou inconvenient si curbele de invatare.
Nu am stat deloc pe ganduri si am facut comanda imediat.Acum tot ce sper este sa-l dea pe spate acest cadou si facand o gluma cu aceasta jucarie pot sa il urmaresc daca poate fi pusa o mica camera.
Asa ca tot ce pot face este sa astept sa vina ziua speciala sa vad ce reactie o sa aibe.Sper sa-mi tineti pumnii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu