joi, 20 octombrie 2016

O zi bunica Addams

   Zilele trecute am vazut pe blog initiative provocarea acestora de a ne imagina ce personaj din filme am dori sa fim macar pentru o zi.La inceput am citit repede provocarea lor fara nici un interes  dar mai tarziu am zis de ce sa nu incerc sa vad cum ar fi sa fiu alta persoana decat ceea ce sunt in viata de zi cu zi.
   Asa ca am aruncat un ochi pe lista de filme prezenta in articol unde am gasit filmul copilariei mele,Addams Family Values,unde toate personajele erau minunate,fiind o familie carora nu le pasa ceea ce spun ceilalti despre ei,lucru care in zilele noastre este foarte important pentru toti cu toate ca nu recunoaste nimeni si spune fiecare ca nu asculta de "gura lumii",dar nu facem anumite lucruri de frica ca am putea fi judecati aspru de ceilalti.








   Trebuie sa recunosc ca ma aseman putin cu Morticia Addams deoarece sunt si eu la fel de implicata  in cresterea copilului si recunosc ca poate de multe ori exagerez cu asta dar nu pot sa ma schimb oricat de mult as vrea.
   Cu toate ca eu ma gasesc in Morticia mi-as dori macar pentru 3-4 ore daca nu pentru o zi sa fiu bunica Addams deoarece este o vrajitoare care foloseste un glob de cristal pentru a ghici,dar in varianta mai tanara nu asa batrana.Cred ca toate lumea ar vrea sa poata ghici gandurile peroanelor dragi si mai ales sa poata afla ce ii rezerva viitorul.
   Eu personal ma gandesc cateodata cum ar fi sa stiu ce imi rezerva ziua de maine sau ce se va intampla pe parcursul unui an si de ce nu sa pot afla din timp daca unei persoane dragi mie urmeaza sa i se intample ceva ca sa pot impiedica ca acel lucru rau sa nu se mai intample.
  Ce spuneti sunteti de acord cu mine sau nu?
  Si ca sa nu uit ii puteti vedea din nou pe cei din familia Addams deoarece TNT a lansat o noua grila de programe,si poate alegeti si voi ce personaj ati vrea sa fiti macar pentru o zi.

Un comentariu: