joi, 10 noiembrie 2016

Black Friday la ZorileStore

Cu totii astepam cu nerabdare sa vina luna lui black friday tocmai din aceasta cauza azi am ales sa va informez ca pe ZorileStore.ro aceasta perioada incepe pe 18 noiembrie si au reduceri de pana la 60% la toate categoriile de produse.
Cine nu stie acest site va spun ca este unul foarte bun cu produse minunate unde gasesti imbracaminte,incaltaminte,accesori  si echipamente pentru femei,barbati  si copiii.Tot ce ai de facut este sa intri si sa alegi ceea ce iti place tie atat pentru tine cat si pentru cei dragi.
Deoarece a venit sezonul rece eu am aruncat o privire la cizme  unde deja mi-au atras privirea foarte multe modele atat practice cat si elegante dar cu greu am reusit sa ma hotarasc asupra celor care mi se par potrivite mie.Si pentru ca au un pret atat de bun am ales sa imi achizitionez doua perechi:una de toate zilelele si una mai pentru ocazii.


Aceasta ar fi pentru prima categorie deoarece sunt calduroase si avem nevoie toate de o astfel de incaltaminte care sa ne ofere caldura necesara dar si confortul de care ne priveligiaza acest tip de incaltaminte.

Si al doilea model aceste cizme cu toc mic numai bune de purtat la o rochita sau fustita depinde de alegerea fiecareia.
Eu una zic ca am facut o alegere minunata asa ca va invit si pe voi sa profitati de acest Black Friday.
Spor la cumparaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu