joi, 24 noiembrie 2016

Inapoi in copilarie

Deoarece se apropie minunatele sarbatori  de iarna gandul imi zboara la atmosfera care se creea atunci cand eram la mama acasa unde totul era minunat si in casa mirosea a cozonac si a brad.
In fiecare an eu si surorile mele(noi suntem trei fete)o ajutam mereu pe mama la framantatul cozonacului,il framantam pe rand cand mama obosea,una facea salata bueof,una infasura sarmalele si ceea mai mica statea si se uita la noi cu pretextul ca ea este mica si nu stie.
In seara de Ajun ne rugam de tata sa de-a jos bradul din pod ca sa-l impodobim deoarece trebuia sa vina Mos Craciun  doua zi.Cu toate ca eram mari deja si stiam ca Mos Craciun si Nicolae nu exista mama si tata intotdeauna ne lasa de Mos Nicolae ciocolata si portocale in cizme iar de Mos Craciun o ciocolata si o pereche de sosete sau cate o bluza sub brad.
Acum ca toate trei suntem deja la casa nostra cu cate un copil,mai putin ceea mica deoarece spune ca ea mai are de copilarit,facem in continuare aceleasi lucruri ca atunci cand eram la casa parinteasca numai ca fiecare face la ea acasa,iar in seara de Ajun mergem la parinti unde ducem ce am pregatit fiecare,impodobim bradul in jurul caruia ne strangem cu totii unde ne intoarcem inapoi in copilarie si ne aducem aminte de toate poznele pe care le-am facut caci sincera sa fiu nu cred ca a fost atat de usor pentru ai nostri sa aibe 3 fete cu toate ca am fost cuminti si la locul lor.
Anul acesta mi-ar placea ca atunci cand ne strangem in jurul bradului pentru a depana amintiri sa facem acest lucru la un pahar de vin de traditie de la Vincon,din gamele Comoara Pivnitei .
Eu una cred ca acest vin merge de minune de sarbatori si mai cred ca cine iubeste acest vin este neaparat nevoie sa nu lipseasca de pe masa de Craciun si de ce nu si in noaptea de Revelion daca vor sa inceapa anul nou cu un "gust" mai bun.
Cei care nu cunosc aceasta gama puteti descoperi tot ce vreti aici:https://youtu.be/TG5nYlLxg3w
Va urez Sarbatori fericite si un nou an mai bun decat cel care va trece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu