vineri, 31 martie 2017

Husa folie protectie

Astazi am ales sa vorbim despre protectia oferita gadgeturi-lor noastre,fiind foarte esentiale in zilele noastre.
Tin minte ca in urma cu 2 ani i-am luat o tableta fetitei mele de la Allview si pentru ca avea doar 4 ani am zis sa ii cumpar si folie si husa protectoare deoarece cu toate ca are grija de lucrurile ei nu se stie niciodata cum o poate scapa si se va alege praful de ea.
Cu acest gand am intrat la recomandarea unei prietene pe magazinul online Husa Folie Protectie unde am vazut ca au preturi foarte mici si mult mai bune decat pe piata.De aici am ales folie de sticla securizata pentru Allview unde cea mai scumpa era undeva la 50 lei.
Deoarece aveau preturi extra bune am zis sa achizitionez acum si husa de silicon Allview si sa nu mai aman cumpararea acesteia,caci poate cu timpul "uit" sau intervin alte necesitati si aceasta necesitate o scoatem de pe lista.
Dupa comandarea produselor mi-a placut foarte mult ca acestea au venit foarte repede si erau exact asa cum ma asteptam.
Avand aceasta experienta si contact cu cei de pe site  va sfatuiesc pe toti sa intrati si sa achizitionati produse de pe magazinul online Huse Folie Protectie fara sa stati cu frica in san ca nu sunt produse de calitate si ca nu ajung la voi,ba din contra sunt foarte de calitate iar personalul este unul foarte amabil.
In acesti 2 ani fetita a avut foarte mare grija de tableta ei,nu a scapat-o niciodata dar in urma cu 2 zile,fiind catelul nostru in casa langa ea si avand chef de joaca,Raluca(caci asa o cheama pe fetita)fiind cu tableta in mana a scapat-o din cauza catelului dar norocul nostru a fost ca tableta avea toata protectia din lume si nu a patit nimic.
Bineinteles ca Ralu s-a  speriat foarte tare si a inceput sa tipe si sa planga,iar cand am ajuns la ea plangea in hohote si nu putea sa spuna nimic.Cred ca mi-a luat un sfert de ora sa o linistesc si sa reusesc sa o fac sa-mi spuna ce s-a intamplat.
Va da-ti seama ca ea era cu frica in san ca s-a spart si ca o sa-o cert foarte tare,dar cand s-a linistit si a reusit sa-mi spuna tot si am luat tableta in mana si a vazut ca nu a patit nimic a suspinat foarte adanc spunand ca nu o sa mai puna mana pe ea cand este catelul langa ea in casa,lucru care s-a si intamplat pana acum.
In ziua aia am avut foarte mare noroc deoarece am ales sa ofer protectie tabletei,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu