joi, 10 noiembrie 2016

Trupa Sailor Moon

Ei, acum ca toti am ajuns sa fim la casa noastra si cu un copil ne zboara gandul inapoi in trecut la perioada in care eram la mama acasa unde ne bucuram de caldura si casa parinteasca si unde bineinteles faceam o groaza de pozne atat bune cat si rele.Cu gandul la aceste amintiri unice si minunate am acceptat sa raspund la provocarea celor de la Blogalinitiative.ro si Cartoon Network de a povesti cum salvam lumea la 10 ani deoarece cei din urma adica Cartoon Network lanseaza o noua serie din Ben 10.Toti stim acest serial de animatie in care un baietel de 10 ani pe nume Ben Tennyson salveaza lumea cu ajutorul prieteniilor sai  si cu un dispozitiv ceas,Omnitrix,in care se poate transforma in 10 creaturi,fiecare cu o anumita putere.Cei care nu stiu si nu am vazut aceste desene le recomand cu ceea mai mare placere sa se uite deoarece au ce invata.







Si acum sa revenim la cum salvam eu lumea la 10 ani.
Pe timp de vara eu si surorile mele ne petreceam toata vacanta de vara la tara la verisoarele noastre din partea mamei.Pe vremea noastra erau difuzate desenele Sailor Moon,desene care faceau furori in randul celor multi si cine a prins aceea perioada poate sa confirme.Noi fiind 3 surori si 2 verisoare eram fix cele 5 fete care se transformau(Sailor Moon,Sailor Mercur,Sailor Venus, Sailor Marte si Sailor Jupiter) cand cineva avea necazuri(aceste desene erau ceva in genul lui Ben 10 dar cu fete).
Intotdeauna era bataie cine era Sailor Moon deoarece ea era eroina principala asa ca dadeam mereu cu banul si cea care castiga era cea mai fericita.
Dupa ce ne atribuiam fiecare un personaj jucariile erau cele care erau personajele negative care vroiau sa distruga lumea si noi ne luptam cu ele.
In urma acestui joc de a salva lumea de cei rai in urma nostra mereu era casa intoarsa cu susul in jos si bineinteles trebuia sa strangem dupa noi lucru care nu ne placea dar nu aveam ce face.
Si astfel salvam eu lumea la 10 ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu