sâmbătă, 26 noiembrie 2016

Un model adevarat








Zilele trecute am vazut provocarea celor de la STALINSKAYA prin care trebuie sa povestim ce ne-a ajutat pe noi sa evoluam,fie pe plan profesional,fie pe plan personal sau din orice punct de vedere vrem noi,asa ca am decis sa incerc si eu sa raspund la aceasta provocare.
Preparata conform unei retete traditionale rusesti,STALINSKAYA Vodka este recunoscuta pentru taria gustului,pentru rigoarea selectiei materiilor prime si imbunatatirea constanta a procesului de productie si a tehnologiei folosite.Inca de la lansare,sub sloganul"Pentru cei puternici",STALINSKAYA este alaturi de cei care au curajul sa riste pentru a transforma orice incercare intr-o victorie,de cei al caror succes este alimentat de taria de caracter".Marca aniverseaza anul acesta 20 de ani pe piata din Romania.
Pentru mine cel mai bun model de urmat si cel mai adevarat este Dumnezeu deoarece el a reusit sa faca cele vazute si nevazute in numai 7 zile asa ca noi de ce nu am reusi sa facem niste lucruri banal de usoare in comparatie cu ceea ce a reusit El sa faca pentru noi.
In clipele grele pentru mine si in provocarile vietii pe care le primesc de la cel de sus atunci cand nu mai reusesc sa fac fata si cred ca nu exista nici o cale de a reusi sa-mi duc pana la capat indeplinirea sarcinilor ma gandesc mereu ca trebuie sa reusesc deoarece altcineva a facut pentru noi tot ceea ce avem si mai ales ne-a creeat pe noi asa ca acest gand imi da puterea sa merg mai departe si sa-mi duc la bun sfarsit sarcinile.
Experientele prin care trecem in fiecare zi din viata nostra ne face intotdeauna mai puternici si ne ajuta sa evoluam atat pe plan profesional cat si pe plan personal.
Atunci cand intalnim situatii in care credem ca nu o sa reusim sa mai iesim din ele Dumnezeu ne intinde intotdeauna o mana si ne da "mintea ceea din urma" pentru a reusi sa depasim orice moment critic din viata nostra.Toti trebuie sa fim constienti ca niciodata Dumnezeu nu ne da mai mult decat putem sa ducem si ca suntem supusi unor situatii mai dificile pentru a ne demonstra noua ca putem sa trecem cu brio peste orice obstacol si pentru a putea evolua mai mult ca oameni.
Asa ca pentru mine Dumnezeu este un adevarat model pentru a putea evolua in ceea ce ne dorim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu