vineri, 26 februarie 2016

La multi ani!

La multi ani,mie!Probabil ca majoritatea stiu ca azi este ziua in care mama mea mi-a dat nastere si ca fiecare azi e o zi frumoasa pentru mine.Azi se implinesc 26 de ani de cand am inceput sa respir sa traiesc si sa ma bucur de fiecare minut,de fiecare zi din viata mea.Este o varsta la care majoritatea fetelor fac sau termina o facultate,isi petrec serile in cluburi si se distreaza cu prietenii lor.Eu una la aceasta varsta minunata am o minune de fetita de 4 ani care azi a venit de la gradi cu un fluturas desenat de ea si mi l-a oferit cadou de ziua mea.Credeti-ma ca este cel mai minunat cadou primit vreodata deoarece vine de la fiinta mea mica care reprezinta totul pentru mine.Si poate multe dintre voi o sa spuneti ca e cam devreme pentru un copil si ca ar fi fost super sa-mi traiesc viata dar eu vreau sa va contrazic deoarece ma bucur ca viata mi-a dat sansa sa imi fac o familie minunata alaturi de "baiatul din copilarie" si ca este o perioada foarte frumoasa deoarece eu ma consider un copil care creste alaturi de alt copil si ca invatam una de la alta cate ceva nou in fiecare zi.Sund mandra de mine si de ce am putut sa realizez pana la varsta de 26 de ani asa ca LA MULTI ANI MIE!!!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu