joi, 9 februarie 2017

Folia o sansa in plus

In urma cu  3 luni sotul meu si-a achizitionat Iphone 5S dar azi nu a fost tocmai ziua lui norocoasa.De dimineata cand a plecat la munca cand sa se urce in masina si-a scapat telefonul din buzunar si a cazut cu ecranul in jos pe piatra marunta,iar ca efect aceasta cazatura a provocat spargerea ecranului in coltul din dreapta sus-tin sa mentionez ca nu avea folie protectare ddeoarece el a spus ca este foarte grijului cu telefonul si ca nu o sa pateasca nimic,dar in momentul de fata s-a adeverit ca nu este intotdeauna de ajuns sa avem grija deoarece se pot intampla multe lucruri.
Bineinteles ca am mers cu el la reparat si i-am schimbat displeyul,iar tipul mi-a spus ca daca avea folie protectoare de sticla se spargea doar folia nu si ecranul.



Asa ca eu vreau sa va prezint 5 motive deoarece este neaparat nevoie sa aplicati folie telefonului dumneavoastra:
-in primul rand ne fereste telefonul de zgarieturi
-protejeaza ecranul telefonului de pete si reziduri
-ofera protectie anti-reflex adica aceste folii faciliteaza utilizarea smatphone-ului si in lumina soarelui
-ofera un grad mai mare de rezistenta si aici ma refer la folia din sticla
-ofera protectie speciala cu acoperire fullbody(fata-spate),grad militar,calitate premium,invizibilitate si aici ma refer la folia clasic smart protection.
Si bineinteles ca sunt foarte multe motive dar mie peronal mi se par cele mai importante si sper ca v-am convins sa oferiti telefonului dumneavostra o protectie cat mai buna.
Cei care inca nu au una pot sa-si achizitoneze una de pe smartprotection.ro  unde datorita campaniei lor de Sf Valentin in perioada 10-14 februarie unde au reduceri de pret.
Desigur ca eu deja am cumparat pentru telefonul sotului si totul a fost foarte usor iar telefonul nu arata deloc rau chiar foarte bine asa ca va urez si voua spor la cumparaturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu