joi, 9 februarie 2017

Experienta unica

In urma cu 3-4 ani o prietena foarte draga mie mi-a recomandat sa-mi fac cont pe blogalinitiative.ro spunand ca o sa am de castigat foarte multe.La inceput am intrat doar asa sa vad despre ce este vorba si dupa o mica vizionare am descoperit ca aici lucreaza niste oamenii minunati si ca intradevar as avea multe de castigat atat material cat si sufleteste.
Sincera sa fiu de castigat material nu am castigat foarte multe dar vreau sa spun ca Blogal Initiative m-a ajutat foarte mult sa-mi descopar latura creativa,lucru care nu credeam ca sunt in stare,sa aflu multe lucruri utile pe care le pot folosi in viata de zi cu zi.
Imi place foarte mult la acestia ca in afara de provocarea campaniilor care sunt foarte frumoase,bine structurate,nu sunt grele si le pot rezolva orice persoana,ofera posibilitatea tuturor prin punctele acumulate in urma articoleleor scrise pe blogul personal sa achizitioneze produse minunate si folositoare in sectiunea GiftShop,unde ma pot "lauda"ca am reusit si eu sa achizitionez ceva.
Pentru mine a fost si va fi in continuare o experienta unica si sper ca aceasta platforma sa functioneze in continuare deoarece chiar daca nu credeti ofera tuturor posibilitatea de-as dezvolta latura creativa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu