sâmbătă, 17 mai 2014

Ceva frumos pentru toate mamicile dar si pentru celalalte

    Conversație unui nou-nascut cu Dumnezeu: Un copil a întrebat pe Dumnezeu , "Mi spune că voi fi trimis pe pământ mâine , dar cum am să trăiesc acolo fiind atat de mic si neajutorat ? "

Dumnezeu a spus , " îngerul tău te va astepta și va avea grijă de tine . "

Copilul a întrebat mai departe : "Dar spune-mi , aici, în cer, eu nu trebuie să fac nimic, mi se cântă și zâmbeste pentru a fi fericit . " Dumnezeu a spus , " îngerul tău va cânta pentru tine și va zâmbi , de asemenea, pentru tine . Și vei simți dragostea îngerului tău și vei fi foarte fericit . "

Din nou, copilul a întrebat , " Și cum am să înțeleg, atunci când oamenii vorbesc cu mine dacă nu știu limba ? " Dumnezeu a spus , " Ingerul tau iti va spune cele mai frumoase si dulci cuvinte pe care le vei auzi vreodată , și cu multă răbdare și grijă , îngerul tău te va învăța cum să vorbesti . "

Și ce să fac atunci când vreau să vorbesc cu tine ? " Dumnezeu a zis , " îngerul tău iti va impreuna mainile și te va învăța cum să te rogi . "

Cine mă va apăra ? " Dumnezeu a zis , " Ingerul tau te va apăra , chiar dacă aceasta înseamnă sa-si riste viața . "

Dar voi fi mereu trist pentru că eu nu te voi mai vedea . "Dumnezeu a zis , " îngerul tău va vorbi mereu despre mine si te va invata modul de a veni înapoi la mine , chiar dacă voi fi mereu alături de tine . "

La acel moment se facu liniste in Cer, iar de pe Pământ se auzeau voci multe și copilul a întrebat în grabă , " Doamne , dacă am să plec acum , te rog spune-mi numele îngerul meu . "

Dumnezeu a spus , "Pe ingerul tau o vei numi pur și simplu , " MAMA . "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu