miercuri, 22 martie 2017

Cu frica in san

Cu toti avem momente cand trecem prin ceva mai mult sau mai putin infricosator si stam cu frica in san.Printr-un astfel de moment am trecut si eu,numai ca la mine a inceput in urma cu multi ani cand am descoperit prin palpare la sanul stang mai multe galme de diferite marimi.
Bineinteles ca am dat fuga la doctor deoarece eram deja cu gandul la ceea ce este mai rau,iar spre fericirea mea rezultatul a fost ca aveam noduli provocati de anticonceptionale,acestea fiindu-mi stopate toata viata.Acest lucru s-a intamplat in 2009 si atunci tin bine minte ca doctorul prima intrebare a fost daca imi curge sanul si raspunsul a fost nu,el specificand ca este foarte bine deoarece daca se intampla acel lucru era grav si ne puteam gandi ca sunt suspecta de cancer.
Dupa tratamentul facut acele galme nu mi-au disparut in totalitate dar nu am mai fost la doctor deoarece am zis ca nu mai sunt mari si nu ma mai doare(stiti ca noi asa suntem cand vedem ca ne trece putin uitam de tot si nu mai mergem la control),insa dupa atatia ani am inceput sa am din nou dureri foarte mari ,galme din ce in ce mai mari si intr-o seara cand m-am masat am vazut ca imi curge ca un fel de lapte(tin sa mentionez ca sunt mamica unei fetite de 5 ani)lucru care m-a speriat si mai tare decat in 2009 deoarece stiam spusele doctorului si imediat am inceput sa umblu din nou la doctori.Va da-ti seama ca eram sigura ca am cel putin un inceput de cancer si gandul meu era deja ce va face cea mica fara mine daca nu reusesc sa lupt si ma rugam la Dumnezeu sa nu sa se intample ce este mai rau si sa ma ajute sa trec peste toate.Cand am ajuns la ginecolog si ma palpat i s-a parut ceva foarte ciudat si a spus ca nu poate sa se pronunte pana nu fac o ecografie si astfel m-a  programat peste o saptamana.
Cand doamna doctor a inceput sa-mi faca ecografia si a ajuns in locul cu pricina a spus ca am sanul plin cu chisturi pline cu lichid,ca o sa traiesc toata viata cu asa ceva si ca nu se pune problema de cancer,dar ca in fiecare an trebuie sa fac ecografie sa fie tinute sub observatie.Atunci eu i-am spus ca in 2009 mi s-a spus ca am avut noduli de la aniticonceptionale,iar dansa mi-a spus ca nu are legatura cu ele si ca sunt multe femei care au asa ceva(in 2009 am fost in Romania la doctor,iar acum fiind plecata in Italia am fost aici,lucru care cred ca este mai bine deoarece aici am fost tratata mai bine si cu mai mult interes si cu specificari clare),Spre surprinderea mea a spus ca nu exista tratament,doar daca ma doare foarte tare si nu mai rezist pot sa merg sa-mi extraga lichidul doar ca cu timpul se vor umple la loc.
In toate aceste momente dificile pe mine m-a ajutat foarte tare ruga la Dumnezeu si nu in ultimul rand gandul ca trebuie sa fiu cat mai mult langa fetita mea.


P.S. va puteti inscrie propiile povesti pe site-ul http://www.prajiturifarafrica.ro/  ,iar Dr Oetker va dona cate un euro catre SOS Satele Copiilor pentru fiecare poveste #farafrica inscrisa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu