vineri, 10 martie 2017

Un mare ajutor

In viata noastra toti speram sa ajungem la acel moment cand reusim sa ne facem "casuta noastra",un loc care sa ne reprezinte si sa simtim acel sentiment ca nu am trait degeaba pe pamant si ca lasam ceva in urma noastra.Dar ce ne facem atunci cand reusim sa ne indeplinim acest vis si realizam ca trebuie sa facem mici sau mari schimbari la casa pe care tocmai am achizitionat-o.
Tocmai din acest motiv azi am ales sa va sar in ajutor si sa va recomand cu mare incredere depozitul online care va ofera cel mai mic pret in tot ceea ce aveti nevoie de la constructia casei pana la amenajarea ei.

Depozit-online are 8 ani de activitate in vanzarile online de materiale de constructii,finisaje,scule si unelte,instalatii sanitare si electrice.Peste 35.000de clienti multumiti,peste 25.000de produse pe site.Vouchere cadou,preturi negociabile,reduceri saptamanale de pana la 40%,livrare imediata,cadouri in produse,importator direct,stocuri mari.Acestia ofera o gama mare de produse pentru casa,raport bun calitate-pret si o foarte diversificata modalitate de plata,inclusiv in rate fara dobanda,Depozit-online are misiunea clara de a furniza prompt servicii si produse de calitate la cel mai competitiv raport calitate pret de pe piata.
In ceea ce priveste livrarea comenzilor acestia utilizeaza modalitatea si termenul de livrare alese de dumneavoastra.Produsele se afla in ambalajul lor original,sigilat,al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului,pana la livrare.
Livrarile se fac cu autoutiliarele propietatea Depozit-Online.ro dar si prin firme specializate de curierat.Acestea se realizeaza de luni pana vineri intre orele 08:00-17:00 si sambata intre orele 08:00-14:00 iar cei care doresc livrarea  in afara orelor de program pot discuta acest lucru cu agentul de vanzari.
Tarifele pentru livrarea comenzilor nu sunt exagerat de mari,adica de 35lei TVA inclus la coletele cu greutate mai mica de 15 kg,iar ceea ce imi place foarte mult este ca se poate asigura descarcarea manuala cu personal Depozit-Online.ro la cerere contra cost,iar pretul va fi specificat de agentul de vanzari in functie de produsele comandate si distanta de descarcare.
Pe mine una m-au convins ca sunt seriosi si ca nu o sa-mi iau"teapa"asa cum fac unele firme care au doar activiate online.Din acest motiv deoarece baia mea are nevoie de un mobilier nou am decis sa achizitionez unul de aici si dupa putine cautari am gasit unul pe placum meu si la un pret foarte convenabil.Am sunat imediat ca sa fac comanda si mi-a placut foarte tare ca personalul a fost foarte amabil si a vorbit foarte frumos cu mine.
Sper ca ati aruncat o privire pe site-ul lor si ca va-ti convins ca sunt un mare ajutor pentru noi.
Va doresc spor la cumparaturi!

Un comentariu: