marți, 21 martie 2017

Mama draga si scumpa

Ce poate fi mai frumos si mai special decat dragostea parintilor tai si legatura stransa dintre mama si fiica.
Aceasta legatura stransa o am si eu cu mama mea caruia ii multumesc din tot sufletul ca a ales sa ma pastreze atunci cand a aflat ca este insarcinata cu mine,ii multumesc ca a rezistat si ca a dus la bun sfarsit sarcina deoarece a fost o sarcina grea,ii multumesc ca mereu a avut grija sa imi ofere tot ce este mai bun in lume cu toate ca viata nu a fost foarte usoara cu ea,ii multumesc ca a fost langa mine si mi-a dat sfaturi foarte bune,ii multumesc ca atunci cand am decis la varsta de 19 ani sa plec in Italia dupa actualul meu sot ea m-a sprijinit cu toate ca i se rupea sufletul deoarece stia ca nu o sa mai fim una langa alta in fiecare zi si ca o sa ne vedem o data la un an,dar stia foarte bine ca plec la o viata mai buna cu mai multe posibilitati decat ceea ce imi oferea Romania deoarece sa fim sinceri tinerii nu prea au un viitor atat de stralucit in tara.
Chiar si dupa plecarea mea legatura dintre noi doua a fost si mai speciala,si spun asta pentru ca atunci cand una dintre noi nu se simte bine sau are o problema noi simtim asta si oricat am incercat sa ascundem adevarul una de cealalta nu reusim si acesta iese mereu la suprafata.
Atunci cand am ramas insrcinata am sunat-o imediat(noi eram tot in Italia)si am simtit ca intradevar se bucura pentru mine cu toate ca aveam o varsta vrageda.Singurul lucru care nu i-a picat bine era faptul ca nu eram langa ea dar bunul Dumnezeu a asezat lucrurile in asa fel ca noi sa ne retragem acasa in perioada sarcinei ,iar atunci cand am nascut ea a fost langa mine si m-a ajutat enorm cu bebelusa dupa iesirea mea din spital.
Dupa 3 ani de stat in Romania am ales sa plecat din nou in Italia,lucru care pe mama a afectat-o foarte mult deoarece era langa mine si cea mica in fiecare zi timp de 2-3 ore,iar atunci cu plecarea nostra avea sa se desparta din nou de mine dar cel mai rau era ca nu o mai vedea pe Ralu toata ziua.
Chiar si la ora actuala noi suntem departe una de cealalta dar distanta ne-a unit si mai mult;vorbim in fiecare zi la telefon si ne povestim atat bune cat si rele iar pentru toata intelegerea si sprijinul si increderea acordata o sa-i multumesc toata viata atat timp cat voi trai.
Asa ca ITI MULTUMESC MAMA DRAGA SI SCUMPA pentru tot ce ai facut si faci in continuare pentru mine.

Pentru cei care vor sa-si arate recunostinta pentru ai sai Provident a lansat o campanie care te incurajeaza sa le multumesti printr-un mesaj(video,scris sau foto) pentru ajutorul acordat sa te realizezi in viata,iar daca ai noroc poti castiga unul din cele trei premii de cate 500 lei.
Tot ce trebuie sa faceti este sa le postati pe contul personal de facebook cu tag catre pagina Multumesc Parintilor si folosind hashtagul #multumescparintilor.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu