vineri, 4 iulie 2014

Anunturi auto pe internet

    La un moment dat in viata noastra ne dorim sa ne achizitionam si noi propria noastra masina si ne dorim ca aceasta sa fie foarte buna dar si foarte accesibila.Singura problema e ca nu toti dispunem de buget mare ca sa ne achizitionam o masina nou-nouta si de multe ori apelam la cele second hande cu toate ca ne este foarte mare frica ca dupa putin timp dupa ce am luat-o ni se poate strica deoarece ea este deja uzata.Cu toate ca ne e teama de acest lucru ori mergem in targuri auto ori daca nu incepem si cautam pe internet.
     La fel a procedat si sorama mea care a dorit sa aibe si ea propria ei masina.Ea a intrat pe www.vitan-auto.ro unde a gasit  multe oferte accesibile tuturor buzunarelor.
   





      Acesand acest sit a aflat ca este cel mai mare targ auto din Europa ,ce se intinde pe 6ha,din care 5ha sunt platforme betonate si amenajate.Saptamanal se organizeaza cel mai mare targ cu vanzare de masini noi si sacond hande si silmutan un targ de lucruri diverse.
      La acest sit aveti un foarte mare avantaj si anume ca puteti sa vedeti si sa va faceti cat de cat o idee despre masinile de acolo ca atunci cand va duceti la fata locului sa stiti deja pe care doriti sa o supuneti unor  probe ca sa va dati seama daca este sau nu ceea ce va doriti.
       In schimb poate doriti sa vindeti voi o masina asa ca va spun ca va puteti duce cu ea acolo si o puteti pune la vanzare deoarece portile sunt larg deschise atat pentru vanzatori cat si pentru cumparatori.
       Daca va este teama ca preturile sunt foarte ridicate deoarece este este cel mai mare parc auto European va inselati deoarece aceste sunt variabile in functie si de modelul masini,de anul ei,dar si de starea in care se afla.
       Ca sa va conving de accest lucru va dau ca exemplu un ford fiesta ce e drept din 1998 dar mie imi place foarte mult cum arata http://www.vitan-auto.ro/anunturi/22722/autoturisme/ford-fiesta.html,si oricum mai sunt oameni care isi doresc sa aibe masini mai vechi deoarece merg pe ideea ca cele vechi sunt mai bine confectionate si sunt mai bune decat cele fabricate in zilele noastre.
        In schimb pentru cei care isi doresc o masina de fite ca sa se ''laude'' cu ea sunt si cele din gama BMW doar ca aici urca pretul foarte mult cel putin din punctul meu de vedere.http://www.vitan-auto.ro/anunturi/23255/autoturisme/bmw-730.html
       Cei care au ca pasiune Volkswagen Golf de toate tipurile tot aici gasiti la fel multe variante si aveti de unde sa va alegeti atat ca preti cat si ca model                                                                            http://www.vitan-auto.ro/anunturi/23373/autoturisme/volkswagen-golf.html
        Eu am dorit sa va fac o mica prezentare si sa va ajut atunci cand nu stiti unde sa mai cautati deoarece eu am trecut deja prin acest lucru si nu am fost asa de informata cum sunt acum si imi doresc ca altii sa nu aibe aceeasi problema pe care am avut-o eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu