joi, 24 iulie 2014

Made Romania

   Am si eu o intrebare daca nu va suparati:de ce toata lumea cand vrea sa-si renoveze casa cu lucruri de dormitor,sufragerie,bucatarie etc sau cand isi mobileaza noua casa cauta lucruri aduse si fabricate numai in afara si nu cauta intai ce este si la noi produs in tara noastra caci vorba aia suntem romani?Oameni buni sa stiti ca si la noi in tara numita "Romania" se fabrica lucruri bune si de foarte mare calitate si sunt mult mai ieftine ale noastre decat ale "vecinilor".
   O sa spuneti ca nu am dreptate ,ca nu stiu nimic si ca e doar o impresie facuta gresit ca exista si la noi in scumpa noastra tara lucrurifacute bune,dar va inselati deoarece inainte de a "va certa si de a va cere socoteala" m-am informat si am aflat de la rarele persoane care cumpara mobiliere "made romania".
    O persoana de foarte mare incredere care mi-a furnizat aceasta informatie este chiar matusa mea care de curand si-a mobilat toata casa si a ales sa faca acest lucru cu produse fabricate in Romania.Si ca sa ma conving de acest lucru mi-a dat o adresa pe care sa intru in caz ca nu o cred dupa ce i-am vazut mobila cea nou si daca am nevoie si eu vreodata sa apelez tot la mobilierul facut in Romania.Acest sit se numeste maderomania.ro,iar cand am intrat si am vazut cate lucruri minunate au am ramas super surprinsa.




   Si ca sa va conving si pe voi ca si la noi se pot face lucruri de o mare calitate am sa va prezint cateva care mie mi-au placut foarte mult.
    Cine nu si-ar dori ca atunci cand vine obosit de la munca sa stie ca acasa il asteapta un pat foarte confortabil unde sa simta ca ii trece tot ce a avut de intampinat toata ziua si sa-i ofere odihna necesara?Tocmai de aceea va prezint paturi-si-noptiere unde va ve-ti mimti ca intr-o mini vacanta datorita confortului creat de aceste obiecte,iar gama de variante este foarte mare si pe placul tuturor.


   Sau cei care aveti copii si ati cumparat un scaun-copii pentru cel mic, nu ati realizat dupa ce la-ti achizitionat ca nu este chiar asa de bun si ca nu ofera o siguranta foarte mare comorii voastre?Daca apelati la Made Romania aceasta descoperire nefericita  se poate incheia deoarece celor de aici le pasa de siguranta celor mici si se gandesc ca au si ei copii carora doresc sa le asigure toata protectia si siguranta din lume.Si ca sa nu mai spunem ca noi romanii intotdeauna ne gandim sa pastram lucrurile primului copil si pentru urmatorul,iar cu acest scaun aveti siguranta ca mai poate fi folosit si la al treilea copil cel putin,deoarece este consruit din lemn de fag acoperit cu un lac ecologic,iar prinderile sunt pe baza de suruburi.





   Iar pentru doamnele pasionate de farfurii-si-textile-pentru-masa sa fiti sigure ca made Romania s-a gandit si la acest lucru.Si eu sunt pasionata de farfurii sa fie cat mai la moda si cat mai frumose sa mananc cu drag din ele sau sa le pun in fata musafirilor,iar ei sa-mi admire "comorile"din bucatarie.Mie mi-au placut foarte mult apulum-gracie-set-portelan-18-piese sunt de o frumusete rara si unde mai pui ca mai sunt si la moda,iar musafirii vor fi foarte incantati si invidiosi ca aveti asa ceva.




   Acestea au fost doar trei lucruri prezentate din categorii diferite pentru a va face sa apreciati mai mult lucrurile facute de romanii nostri,iar daca doriti sa vedeti mai multe va invit pe sit-ul Made Romania.ro .
  Asa ca dragi mei romani nu mai aveti motive sa va plangeti ca Romania nu produce nimic util si de calitate deoarece va inselati foarte tare si nu mai faceti atata vanzare"vecinilor" cand puteti face patriei noastre.Sfatul meu este sa va mai mandriti si cu tara noastra deoarece are si ea lucruri de valoare si sa va treziti la realitate.





5 comentarii: