luni, 7 iulie 2014

Scaun auto Coccolle

     Atunci cand vine vorba de siguranta copiilor nostri toti ne dorim sa le oferim o mare protectie ca cei dragi noua sa nu fie in pericolul de a pati ceva rau.Si acum ca a venit vara si plecarile la plimbare cu masina sunt foarte dese trebuie sa le asiguram celor mici un confort in masina dar si siguranta.Din acest motiv saptamana trecuta am cautat pe internet un scaun auto pentru fetita mea pentru a se simti in siguranta si confortabil in masina.
     Am intrat pe www.bekid.ro am cautat si am gasit scaunul auto coccollehttp://www.bekid.ro/scaun-auto-copii-dhs-c-845-gri.html tocmai bun pentru copiii cu kilogramele cuprinse intre 0-18 kg.Este un scaun cu partea exterioara a spatarului confectionata din material plastic cu rezistenta ridicata la impact,centurile de siguranta au prindere in 5 puncte,scaunul este prevazut cu cleme cu sistem de blocare,spatarul are 5 pozitii reglabile,este prevazut cu rector pentru sezut,tetiera este reglabila iar invelitori lavabile.
     Sincer imi era putin cam frica sa dau comanda pe internet deoarece nu mai facusem acest lucru dar am riscat si am facut-o deoarece aveam nevoie de asa ceva.
     Dupa 24 ore de la comanda sa facut si livrarea ceea ce mi sa parut extraordinar si am fost foarte incantata,iar cand am desfacut pachetul era exact ceea ce am comandat si mi-a placut ca se vedea a ca foast manevrat coletul cu mare grija .Scaunul era mai minunat decat cum arata pe internet,iar fetita a fost si ea incantata si era foarte nerabdatoare sa il incerce.




    Cand a venit momentul mult asteptat si am asezat-o in scaun ea a spuns ca sta mai bine ca in pat si ca ii place foare mult.Sa vazut pe chipul ei toata ziua ca statea confortabil in el ca sa nu mai zic ca dupa un mic somn tras in scaun era foarte odihnita si vesela.
   Eu am fost foarte incantata ca am reusit sa ii aleg un scaun extraordinar in care ea sa se simta foarte bine in plimbarile cu masina si il iubim amandoua.De aceea va sfatuiesc sa va achizitionati si voi cei care aveti copii acest scaun deoarece este extraordinar si nu veti regreta ca la-ti luat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu