vineri, 25 iulie 2014

ITGalaxy-Tehnologie pe placul tau

   Pentru toti cei care va doriti sa intrati si voi in rand cu lumea din punct de vedere al tehnologiei si nu aveti un buget care sa va permita sa va achizitionati o tableta vreau sa va informez ca exista un sit care are o varietate de produse atat pentru un buzunar "mare" cat si pentru unul "mic".Si eu ma incadrez intre cei care isi doreste o tableta de foarte mult timp dar bugetul familiei nu mi-a permis sa-mi iau si eu una.Asta pana acum deoarece am descoperit acest sit numit itgalaxy.ro care sa gandit si pentru cei ca mine.

   Dar sa nu va ganditi ca aici gasiti numai tablete doarece va inselati.Tot ce tine de tehnologie atat ieftina cai si scumpa s-a adunat aici ca sa se bucure toata lumea.
    Cum va spuneam eu imi doresc o tableta de foarte mult timp iar itgalaxy mi-a facut marea bucurie de a-mi permit acest obiect asa ca am intrat in categoria tablete si am descoperit foarte multe la preturi foarte bune si accesibile.
     Primul model ar fi tablete/evolio/mondo-hd-7-inch-ips-cortex-a9-dual-core-1gb-ram-8gb-flash-wifi-neagra-64986/ care este la pretul de 249,90 lei(un pret foarte bun) iar caracteristicile sunt urmatoarele:
-tehnologie display IPS
-tip display multitouch,capacitiv
-diagonala 7.0 inch
-rezolutia 1024 x 600 pixeli
-tip procesor dual core
-producator procesor ARM
-model procesor Cortex C9
-frecventa procesor  1,0GHz
-capacitate memorie 1Gb
-memorie flash integrata 8
-slot memorie  MicroSD pana la 32 GB
-producator chipset video  ARM
-chpset video  Mali 400 MP2
-camera foto 0,3Mpx
-formate audio AC3/ACC/APE/FLAC//MP3/OGG/WAV/WMA
-formate video 3GP/ASF/AVI/DAT/FLV/MKV/MOV/MP4/MPG/RM/RMVB/VOB/WMB
-Wi-Fi  da
-cellulare data 3G Optional
-porturi micro-USB:1  Iesire audio:1x jack 3.5mm
-tip Li-Ion
-baterie 3000 mAh
-greutate 300g
-dimensiuni 192,9 x112 x9.3 mm
-sistem de operare android





   O a doua tableta ar fi tablete/allview/city-w-life-7-inch-ips-multitouch-dual-core-512mb-8gb-android-alb-53241/ avand pretul putin mai mare decat cealalata dar tot asa de accesibil si anume 299,00 lei avand urmaoarele caracteristici:
-tehnologie display IPS
-tip display Multitouch capacitiv
-rezolutie 1204 x600 pixeli
-tip procesor dual core
-producator procesor Cortex C9
-frecventa procesor 1,5 GHz
-capacitate memorie 0,5 Gb
-memorie flash integrata 8
-slot memorie MicroSD pana la 32 GB
-chipset video Mali 400
-camera fote 0.3 Mpx
-Wi-Fi da
-cellulare data 3 G optional
-tip Li-polimer
-baterie 3000 mAh
-autonomie pana la 4 ore standby 250 ore
-dimensiune 122 x192 x7,9 mm
-difuzor incorporat,microfon incorporat,sunet:mono,stero-prin casti,spate aluminiu
-senzori G-sensor
-sistem operare android






   Sincer sunt mai incantata de al doilea produs dar stiti cum e gusturile nu se discuta.
   Vreau sa va informez ca livrarea se face in maxim 2 zile lucratoare prin intermediul Fan Curier,daca sunteti din Bucuresti livrarea este gratuita,iar celor in tara se percepe o taxa de 20,00lei.Produsele sunt noi,sigilate,originale si beneficiaza de garantia specificata data de furnizor,producator sau distribuitot oficial.
   In cazul in care nu sunteti multumiti de produs puteti sa-l returnati fara a da explicatii in termen de 14 zile,iar atunci cand va vine coletul aveti dreptul de al desface inainte sa-l achitati(asta pentru comenzile de peste 200lei).Sper ca v-am convins si pe voi ca este un sit care merita sa va luati ce va doriti din totdeauna si sa aflu de la cei care cititi acest articol ca am avut dreptate si ca ati cumparat ceva de aici.









2 comentarii: