vineri, 4 iulie 2014

Biciclete secon hande

      Pentru  ca a venit anotimpul mult dorit si anume vare cand vezi in parcuri,in oras,pe strazi numai oameni si copii cu bicicletele m-am hotarat sa va prezint modele de biciclete de pe un site unde acestea nu sunt foarte scumpe si sunt accesibile tuturor.www.bikearena.ro este un site unde are biciclete second hande si asa cum vam spus sunt foarte accesibile ca pret.Aici gasiti si pentru cei mari dar si pentru cei mici.Eu am rasfoit situl si am gasit o bicicleta ideala pentru plimbarile celor mici.Fetita mea sigur ar fi foarte incantata sa o aibe deoarece este roz asa cum le place fetelor si fara ghidon iar asta ajuta foarte mult copii deoarece nu tti pot sa mearga cu cele cu ghidon deoarece le este greu sa de-a piciorul pe partea cealalta si sa puna picioarele jos atunc cand se opresc http://bikearena.ro/index.php?route=product/product&path=67&product_id=85
Pentru cei mari care vor  sa-si impresioneze prietenii si sa ii laude pentru noua lor achizitie le recomand bicicleta relax pliabila deoarece are o forma aparte si unica.Este un model simplu dar ceea ce o face deosebita de cealalta este forma ghidonului si cred ca este foarte usor de umblat cu ea.Va las si link-ul daca doriti sa intrat ca sa vedeti mai multe imagini cu acest model:http://bikearena.ro/image/cache/data/imagini/DSC_0488-1000x832.jpg
Dupa ce ati vazut-o cred ca toti aveti aceeasi parere ca a mea si cei pasionati cred ca deja va ganditi sa vi-o luati.Eu cred ca este ideeala si pentru persoanele in varsta deoarece ghidonul nu este inat si este usor de trecut piciorul peste el.
Sper ca vam convins ca BikeArena are modele minunate si sa intrati pe sit ca sa vedeti mai multe modele deoarece eu am prezentat doar doua ca sa va dau voua motive sa intrati aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu