miercuri, 23 iulie 2014

Lucruri utile

   Cu ceva timp in urma sora mea m-a anuntat ca o sa fiu din nou matusa.Bucuria a fost foarte mare deoarece stiam cat de mult isi doreste sa-i mai faca o surioara fetitei ei de 3 aniDin aceea zi toti ne-am schimbat in sensul ca incepusem toti sa ne facem planuri cum o sa fie sa avem 2 copii in familie,cum o sa se descurce ea cu 2  copii ,cine o sa mai ia la el primul copil ca sa poata sora mea sa aiba mai multa grija de cea mica.Cu planurile pe care le tot faceam au trecut foarte repede cele 9  luni,iar bebita nu sa lasat foarte mult asteptata.Cand a venit cu ea acasa Denisa prima fetita a fost foarte incantata ca are si ea o surioara si spre surprinderea tuturor a avut din aceea zi un instinct foarte protector si grijului cu noua ei surioara.
   Dar asa cum e obiceiul nu poti lasa venirea unui bebelus pe lume fara sa te duci la el cu cadouri utile atat pentru el cat si pentru mamica.
    Facand analiza lucrurilor pe care le avea sora mea pentru cea mica am descoperit ca nu avea scaun de masina deoarece cel vechi era prea  uzat si cred eu ca merita si cea mica ceva nou si al ei.
    Asa ca intr-o zi am intrat pe bestkids.ro si am cautat scaun auto pentru noua printesa.





Dupa multe cautari am gasit  scaun-auto-moovy,un scaun minunat din punctul meu de vedere deoarece poate fi purtat pana la 18 kg,adica pana la varsta de 4 ani.Are spatar reglabil in 4 pozitii in functie de necesitati,centura de prindere in 5 puncte,husa lavabila la 30 grade Celsius,este dotat cu inaltatori pentru nou nascuti .aterialul fiind realizat din cea mai buna calitate care nu permite transpiratia.Pentru cei interesati de acest model il gasiti laaccesorii-bebe .




   Dar cum nu puteam sa ma duc doar cu cadouri pentru noua printesa am zis sa-i cumpar si Denisei ceva ca sa nu se supere.Si ce era mai bine sa-i cumpar decat niste jucarii ceva.Dupa multe cautari m-am decis sa-i iau parc-de-activitati deoarece isi dorea sa aibe si ea ca alti copii topogane si leagane in curte,si unde mai pus ca o sa-i fie folositoare si celei mici cand se va face mare.Si ce mi-a placut foarte mult a fost ca are o serie de activitati diferite,este usor de ansamblat,iar scarita se poate intoarce si se transforma in topogan.
    Dar pentru cei care doriti altceva sunt multe alte jucarii la jucarii-exterior-si-gradina. pe bestkids.ro .







     Dupa ce au venit acasa nu am putut sa astept a doua zi asa ca m-am dus la sora mea acasa ca sa le dau fetelor cadourile.Denisa a fost foarte incantat de noua ei jucarie si nu ma lasat pana nu m-am jucat cu ea,iar cea mica statea si se uita la noi in noul ei scaun de masina.A fost o zi minunata in care am trait iar acele momente fericite pe care le-am avut in copilarie.Asa ca va sfatuiesc pe toti cei care aveti copii,nepoti sa le luat mereu cate ceva pentru a se bucura si a intelege ca ii iubiti mult si sa retraiti clipele copilariei voastre alaturi de ei si va recomand cu mare drag acest sit bebe kids deoarece este cel mai bun














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu