luni, 7 iulie 2014

Carucioare bekid


     Deoarece cumnata mea mai are putin si naste un baietel am decis sa o ajut putin cu cautatul unui carucior potrivit pentru cel mic deoarece tot ce a gasit pana acum nu a atras-o nimic si nu ia placut nimic.Din cauza faptului ca m-am saturat eu sa vad ca in fiecare zi se duce si cauta dar se intoarce de fiecare data acasa dezamagita,suparata si satula am vorbit cu ea si i-am spus ca ma ofer sa o ajut sa caute un carucior ideeal si perfect pentru cel mic.Cand a auzit acest lucru a fost foarte incantata si se citea pe chipul ei ca asa mai are o speranta sa gasesca ce isi doreste si a acceptat ajutorul meu.
    Eu atunci i-am povestit ca zilele trecute am cautat pe internet si am gasit un site  bekid unde gaseste tot ce isi doreste si chiar mai mult.Dupa ce i-am prezentat eu cam ce imi place mie ea s-a hotarat asupra unui carucior 3 in 1 care se poate purta atunci cand ese mic,mic dar si cand este mai mare http://www.bekid.ro/carucioare-copii/carucior-copii-brevi-ovo-sistem-3-in-1-729.html si nu mai trebuie sa caute separat scaun de masina.






    
      Si ca sa fie totul perfect si pentru ca tot a gasit aici ia placut foarte mult si a considerat ca este nevoie deoarece husa pentru carucior se murdareste repede si daca ai ghinion nu se usuca repede dupa ce il speli asa ca a decis sa o cumpere.http://www.bekid.ro/carucioare-copii/accesorii-carucioare-copii/kit-de-culoare-pentru-caruciorul-4moms-origami-negru.html

    
          Ce ia mai placut si ia mai facut cu ochiul si daca tot are deja o comanda mare ce mai conteaza inca un lucru mai mic asa ca si-a luat si o gentuta pentru carucior ca sa fie de schimb.http://www.bekid.ro/carucioare-copii/accesorii-carucioare-copii/geanta-pentru-plimbare-elegant-purpuriu.html


        Pe chipul ei se citea o mare bucurie ca a gasit tot ce a gasit si a spus cu mare bucurie:"Traiasca BEKID ca are lucruri minunate si ca exista!"Va dati seama ca bucuria a fost si mai mare a mea doarece am scapat-o de chinul de a cauta in fiecare zi ce vrea.

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu