luni, 7 iulie 2014

Anvelope de iarna

Cu toate ca suntem in mijlocul verii eu am decis sa-i propun sotului meu sa ne achizitionam de pe acum anvelope de iarna pentru masina deoarece poate acum le gasim mai ieftine.La inceput si el a avut o reactie ceva de genul "ai inebunit cum sa cauti in toiul verii anvelope de iarna pentru masina?".Sincer m-am simtit putin jicnita dar i-am inteles reactia in cele din urma si i-am spus ca eu totusi o sa caut si daca gasesc ceva o sa-i arat si daca ii convine luam sau nu.
Zis si facut.Am intrat pe anvelopex deoarece auzisem o prietena zicand ca acest sit este foarte bun,usor de umblat si de comandat de pe el,iar la cele auzite de la ea am intrat  si am gasit 2 modele care pe mine m-au convins ca sunt foarte avantajoase.http://www.anvelopex.ro/anvelopa-iarna-kelly-made-by-goodyear-15570r13-1504933
Primul model este acesta si ma cucerit deoarece are are urmatoarele caracteristici:
-producator:Kelly-Made By Goodyaer
-profil:Winter ST
-dimensiuni:155/70/R13
-sezon:iarna
-indice greutate:75(387kg)
-viteza:T(190 km/h)
-tara productie :Polonia
-anul:2014
-livrare:24 ore


Iar al doilea model este acesta si are urmatoarele caracteristici:
-producator:TIGAR
-profil:winter 1
dimensiune:165/7/R13
-sezon:iarna
-indice greutate:79(437kg)-indice viteza:T(190km/h)
Pret 155 ron cu TVA
http://www.anvelopex.ro/anvelopa-iarna-tigar-16570r13-1558113


   Dupa ce am analizat eu toate ofertele si am constatat ca aceste doua modele sunt cele mai bune i-am aratat sotului,iar el a fost de acord cu mine,asa ca am dat comanda iar dupa ce au venit in scurt timp ne-am convins ca nu am gresit facand acest lucru.Asa ca dragii mei va sfatuiesc sa intrati si voi si sa va convingeti de ceeea ce am spus eu si de ce nu sa va cumparati si voi de pe acum anvelope de iarna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu