luni, 7 iulie 2014

Piese auto


     Deoarece masina noastra ni sa stricat"putin"sotul ma pus sa caut pe internet pe un anume sit  www.motorvip.ro piesele care sau stricat.El a auzit de MOTORVIP de la un prieten caruia i se stricase si lui masina si a luat piesele necesare dupa motorvip si mi-a dat lista cu piesele si mi-a spus sa caut cu mare atentie deoarece aici se gaseste tot ce ai nevoie la o masina la preturi foarte bune.
      Cand am intrat si m-am uitat putin sa vad cum este situl mi-am dat seama ca asa este si ca este un sit bine organizat si usor de umblat pe el iar livrarea se face in 48 de ore.
      Prima piesa a fost filtru de ulei deoarece noua ni sa stricat si pierdeam tot uleiul,iar pretul mi sa parut foarte bun si acesibil.


      A doua piesa a fost setul de placute de frane deoarece la noi erau cam uzate si trebuiau schimbate mai demult dar din lipsa baniilor am lasat pana am considerat ca le ajunge celor vechi.




         Bineinteles ca l-am sunat pe sotul meu atunci cand cautam si cand am dat comanda ca sa imi zica daca sunt bune deoarece eu nu ma pricep la masini iar el a fost foarte incantat de pretul pe care l-am gasit adica preturi mai mici decat in magazine.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu