sâmbătă, 5 iulie 2014

Jocuri gratis

    Ce facem atat noi cat si cei mici atunci cand ploua si nu putem sa iesim afara?De aceasta problema m-am lovit si eu zilele acestea cand a fost vremea foarte urata la noi,iar din lipsa de ocupatie am zis sa incerc sa gasesc un site unde sa ma joc si eu putin caci din cauza treburilor de zi cu zi nu am mai caut acest lucru de foarte mult timp.
     Sincera sa fiu am cautat putin dar ceea ce gaseam nu imi placea deloc asa ca am intrebat o prietena unde gasesc si eu cateva jocuri unde sa ma distrez jucandu-ma.Ea mi-a spus sa intru pe  www.jocuri.biz deoarece aici ea a intrat si imi garanteaza ca am de unde sa aleg.
     Am ascultat-o si am intrat pe acest site  si dupa cateva jocuri jucate mi-am dat seama ca nu sa inselat si ca are dreptate.Aici gasiti jocuri interesante atat pentru cei mari cat si pentru cei mici asa ca si eu va sfatuiesc sa intrati si sa va convingeti singuri.
     Cel pe care il prefer eu de pe jocuri.biz este unul in care o fata Dora si Boots trebuie sa salveze un print pe care vrajitoarea cea rea la inchis intr-un turn inalt,iar vrajitoarea ii pune obstacole Dorei ca sa nu reuseasca.Imi place acest joc deoarece este mai romantic,asa cum sunt si eu,dar in acelasi timp aventurios,nu sti niciodata la ce sa te astepti sau ce se va intampla pana ajungi sa-l ajuti pe print.Jocul se numestehttp:dora-salveaza-printul. si vi-l recomand cu cea mai mare placere.




Un alt joc daca doriti mai multa actiune este vestul-salbatic. unde trebuie sa joci dueluri si sa le castigi pe toate.Este un loc de actiune dar si de amuzament dupa  parerea mea,dar puteti intra si sa va convingeti voi singuri de acest lucru.



Sper ca vam convins si ca o sa intrati atunci cand va saturati de rutina zilnica si va veti distra ca atunci cand erati mici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu