miercuri, 23 iulie 2014

Viata mai usoara si mai frumoasa cu Philips



 Sunt sigura ca orice femeie isi doreste foarte mult  sa aibe un par minunat si bine coafat in orice parte a zilei mai ales la petreceri gen nunta,cununi,botezuri,aniversari si sa faca senzatii cu felul in care ii este aranjat parul.
  Ca orice roman nu toti ne permitem sa ne ducem la coafor ca sa ne facem buclele mult dorite(si sunt sigura ca am mare dreptate deoarece multe femei gandesc ca decat sa mearga la coafor sa aibe grija de parul ei mai bine isi cumpara ceva din magazine si are mai mult timp din acel produs si astfel economisesc bani) sau parul acela drept pe care toate il admiram atunci cand il vedem la o femeie.
  Tocmai de aceea Philips vine in ajutorul celor care nu au timp dar nici bani ca sa mearga in fiecare zi la coafor pentru a avea un par minunat si admirat de toata lumea.
  Din lipsa de fonduri dar si de ideea ca mai bine ii cumpar ceva fetitei mele cu banii care ii dau la coafor, am accesat si eu acest sit deoarece auzisem ca are produse foarte bune pentru ingrijirea parului http://www.philips.ro/c/ingrijirea-parului/17920/cat/
  Eu avand parul cat de cat drept intotdeauna am fost fascinata de buclele acele rebele,elegante si minunate.Am incercat acasa de multe ori si prin toate metodele sa-mi fac si eu acele bucle dar orice mijloc am ales nu a  fost niciunul care sa dea rezultatele mult dorite.Acest lucru a fost pana la urma posibil cu ajutorul ondulatorului inovator ProCare de la Philips ondulator-conic 


  Cu ajutorul lui am descoperit ca este foarte usor sa faci bucle minunate chiar la tine acasa nu numai la coafor.Imi place la el ca poti seta tu temperatura in functie de tipul de par pentru a evita arderea si deteriorarea parului iar pretul este foarte accesibil tuturor asa ca doamnelor si domnisoarelor va sfatuiesc sa nu va lipseasca asa ceva din produsele voastre destinate ingrijirii parului.Mi-a atras atentia si acel indicator unic Curl Ready care va anunta cand bucla este gata emitand o alarma sonora asa ca puteti fi foarte sigure ca aveti bucle foarte reusite si ca nu aveti cum sa dati gresi in realizarea buclelor reusite.
   De acum,daca va achizitionati acest ondulator,veti fi admirate si invidiate de toata lumea si nu mai trebuie sa mergeti la coafor pentru a avea ceea ce va doriti,iar cu timpul banii investiti in acest aparat vor fi recuperati deoarece nu mai trebuie sa dati banii la coafor.
   Celor care au deja acest produs le urez folosire placuta iar celorlalte persoane va sfatuiesc sa va achizitionati asa ceva deoarece nu veti regreta.

3 comentarii: