sâmbătă, 26 iulie 2014

Carmencita.ro

   Ca tot veni vara si noi femeile trebuie sa fim cat mai stralucitoare,cat mai elegante,cat mai atragatoare prin hainele pe care le purtam vreau sa va prezint un sit numit carmencita.ro unde producatorii se gandesc la noi si fabrica lucruri minunate,stralucitoare,superbe pentru a ne da noua aerul acela de femeie minunata atunci cand iesim fie pe strada,fie la cumparaturi,fie la petreceri de tot felul,fie in par cu copilul,intr-un cuvant oriunde.


    Inainte de a spune voua de acest sit am rasfoit eu "paginile"si vreau sa zic ca este destul de usor de accesat,de vizionat si este foarte bine structurat.Aici gasesti tot ce iti doresti pentru toate marimile,tipurile si genurile de gusturi.Daca intrati pentru prima data aici vi se aorda si o reducere permanenta  de 10% pentru orice comanda daca te inscri la newsletter-ul lor si dai like pagini lor de facebook si  asa vei fi mereu la curent cu toate noutatile.Pentru orice comanda mai mare de 200 lei transportul este gratuit-in caz contrar se percepe o taxa de 15 lei,iar mie nu mi se pare mare deloc-livrarea realizandu-se in maxim 48 ore.In cazul in care sa zicem ca ai gresit marimea si vrei sa schimbi produsul comandat acest lucru se poate face in termen de 10 zile sau daca vrei sa recuperezi contravaloarea coletului este posibil,iar banii vor fi inapoiati in 5 zile.
    Eu am fost foarte incantata de ceea ce ofera acest sit clientilor sai si sper sa fiti si voi de acord cu mine.Dar ca sa nu mai lungim atat vorba vreau sa va przint cateva hainute care mi-au placut la nebunie si chiar vreau sa le achizitionez si pentru mine.
    Deoarece imi plac la nebunie toate rochiile,fustitele lungi sau sa fie pana la genunchi in fata si lungi in spate ma atras foarte tare din categoria rochii-de-zi  rochie-simpla-fara-maneci-coral am vrut sa v-o arat si voua si poate va place asa ceva mai ales ca se poarta foarte tare anul acesta acest tip de rochie.Personal mi se pare minunata si sunt sigura ca se potriveste tuturor doamnelor si domnisoarelor.


   Pentru cele care doriti sa mergeti la un cocktail si vreti sa fiti minunate  Carmencita a creat sectiunea rochii-cocktail,iar eu as vrea sa va dau ca exemplu rochie-clos-cu-captuseala-din-tulle-rosu-coral in care va veti simti foarte eleganta,atragatoare dar si lejer si confortabila.


   Daca cumva intrati sa vedeti dealii despre cele 2 rochite prezentate si credeti ca pretul este putin cam mare(dar mie nu mi se pare deoarece noi meritam totul iar carmencita ne ofera totul) sa stiti ca au si produse cuprinse intre 39-59 lei in sectiunea carmencita.ro/reduceri  si sunt foarte frumoase chiar daca au un pret mai mic,iar cea care m-a cucerit din aceasta sectiune este rochie-simpla-cu-maneci-3-4-albastru care poate fi purtata in orice moment al zilei.

   Dar bine inteles nu trebuie sa fiti de acord cu parerile mele si cu modelele prezentate de mine tocmat de aceea va invit sa intrati pe carmencita.ro pentru a descoperi modelele voastre preferate.Cine va cumpara ceva de aici sa fiti sigure ca nu veti da gresi si veti fi senzatia verii deoarece purtati lucruri facute special pentru voi din toata inima din partea personalului acestui sit.Din partea mea Carmencita are nota 20 in ceea ce priveste calitatea produselor si respectul pentru clientii sai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu