vineri, 25 iulie 2014

Basmul din spatele petrecerilor

   Deoarece se apropie ziua de nastere a fetitei mele am zis sa ma pregatesc din timp cu organizarea ei si tot ce implica aceasta.Am vrut sa-i fac o petrecere in care sa domine imaginile si lucrurile cu Alba ca Zapada deoarece Raluca este foarte inebunita dupa aceasta printesa Disney.Si cum in ziua de azi toata lumea apeleaza la internet am zis sa fac si eu la fel asa ca am accesat articoledepetrecere.ro unde sunt foarte multe articole cu multe personaje Disney pe care toti copii ii adora.



   Pentru inceput am zis sa caut tot ce tine de aranjarea mesei unde vor avea copii multe delicatese de unde sa deguste si am optat pentru farfuriile si paharele cu Alba-ca-Zapada deoarece asa cum am sus la inceput petrecerea va avea tematica aceasta.Si dic cauza faptului ca Ralu adora scena in care acest personaj canta cu animalele din padure am ales un model asemanator,iar paharele sunt imprimate cu un pitic.Pana si fata de masa si servetelele aceeasi tematica.


fata de masa

servetelele

farfuriile



  Iar ca sa facem petrecerea mai frumoasa si mai jucausa am cautat la Pinata-si-accesorii-pentru-pinata deoarece zic ca jocul acela in care pui bomboane in ceva si dai cu batul in ea pana se rupe si cad bomboanele este foarte distractiv.Asa ca am optat pentru Pinata-cu-Alba-ca-Zapada





  Ralu trebuia sa fie cea mai frumoasa asa ca i-am luat si ei o rochita asemanatoare cu cea a Albei ca Zapada si sunt foarte sigura ca o sa fie foarte bucuroasa cand o sa o vada si nu o sa mai vrea sa se dezbrace de ea cel putin o saptamana.



  Toate aceste articole au fost foarte ieftine si accesibile pentru toti asa ca cei care doresc sa le faca petreceri copiilor sai cu aceasta tema sau oricare alta va sfatuiesc sa intrati pe articoledepetrecere.ro asa cu am facut eu deoarece va veti convinge ca este asa cum am zis ei iar copii vostri vor fi foarte bucurosi.Sunt super convinsa ca petrecerea de ziua fetitei mele va iesi ca un basm unde tot se vor simti minunat si asat se datoreaza numai acestui sait minunat unde are numai lucruri de basm.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu