vineri, 4 iulie 2014

Invitati nunta

Cred ca toata lumea isi doreste sa aibe o nunta ca in povesti si sa fie cea mai frumoasa.Dar pana la momentul mult asteptat sunt multe lucruri care trebuie organizate si cumparate.Printre ele se numara si alesul invitatiilor iar acestea trebuie sa fie cat mai frumoase,elegante si simple.Navigand pe internet am gasit cateva invitati care mie mi s-au parut minunate si am decis sa vi le arat si voua ca poate se gaseste cineva care are nevoie si o sa le fie de folos.Pe situl  www.deluxe-cards.ro  am gasit doua care mie mi-au placut foarte mult.Prima este una care are ca ilustratie un copacel in care mie personal mi sa parut ca ilustreaza inceperea unei noi vieti alaturi de persoana iubita unde ne asteapta multe momente in care ne vom bucura alaturi de acea peroana. Din partea mea este o invitatie minunata care ilustreaza cel mai bine inceperea vietii in doi.
O alta invitatie care mi sa parut si mai extraordinara decat aceasta este una in care are ca titlu "Mama si tata se casatoresc" si sincer va spun ca mie mi se potriveste deoarece am deja un copil de 3 ani si noi inca nu am facut cununia religioasa si cred ca multi se gasesc in situatia mea.Mi se pare divina si mi-ar placea foarte mult sa am asa invitatie pentru nunta mea si mai ales sa le impart impreuna cu fetita.
Aceste doua tipuri de invitatii si multe altele le gasiti pe situl  www.deluxe-cards.ro.
 Un alt sit unde la fel am fost foarte incantata de minunatele invitatii se numeste  www.invitatie.ro.Si aici gasiti multe invitatii pe gustul tuturor.Eu la fel o sa va prezint tot doua modele ca poate asa va conving sa intrati si sa vedeti cu ochii vostri.
Prima este una clasica si simpla dar foarte eleganta si este foarte potrivita pentru cei care nu isi doresc o invitatie pompoasa si incarcata de multe detali.Prin eleganta ei acest model este superb si o face deosebita de celalalte.
O allta invitatie care mi sa parut extraordinara si in acelasi timp foarte romantica este una in care are imagini cu cererea in casatorie,momentul fericit al casatoriei si plecarea dupa casatorie iar mie imi place foarte mult deoarece mi se pare minunat sa arati lumii intregi momentele cele mai fericite din viata ta.
Sper sa va placa si voua si sper ca vam ajutat pe cei care nu stiau ce invitatie sa aleaga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu