joi, 24 iulie 2014

Superincaltaminte

   Deoarece se apropie botezul nepotului meu,iar eu nu mi-am cumparat inca sandale care sa mearga la rochita pe care mi-am propus sa o port am intrat pe superpantofi.ro,am aflat de acest site de la verisoara mea care in urma cu 2 luni si-a luat ceva de aici,cu speranta ca poate aici o sa gasesc ceva ce imi place pentru ca de 1 luna am umblat din magazin in magazin si nu am gasit nimic pe gustul meu.



    Zis si facut.Am intrat  pe sit-ul care ziceam la sandale si dupa multe rasfoiri de sandale mai superba ca alta m-am decis sa le cumpar sandale-black-hola care dupa parerea mea merg la orice tip de rochie,fusta si orice eveniment.
    Mi-au placut ca sunt comode(cel putin asa par) au culoarea neagra,sunt cat de cat simple si dau un plus de eleganta si finete si ma bucur ca au platforma aceea in fata deoarece tocul este destul de inalt iar daca nu ar avea acea platforma mai mult ca sigur ar aluneca piciorul in fata,ar fi incomode si destul de greu de mers cu ele.







     Iar in cazul in care dansez sau umblu prea mult si ma dor picioarele din cauza tocurilor m-am gandit ca sunt foarte practici si utili niste balerini in care piciorul sa se relaxeze si sa ma lase sa ma distrez in continuare.Din acest motiv am ale balerini-black-cu-dantela .Personal cred ca se potrivesc si pot fi purtati si  zi de zi cand mergem la cumparaturi,plimbari sau la munca.







     Sper ca am facut o alegere super buna,iar daca nu credeti asta va invit pe acest sit sa descoperiti toate produsele si poate va hotarati sa cumparati de la ei deoarece au preturi foarte,foarte mici si bune livrarea produselor se face in 24 ore si este un sit bine structurat,usor de accesat.
      Daca sunteti interesate va sfatuiesc sa intrati si voi aici fetelor deoarece nu aveti nimic de pierdut ci doar de castigat deoarece sigur veti gasi ceva care sa va placa foarte mult.
 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu