miercuri, 23 iulie 2014

Eu vreau sa cumpar de la tocmai.ro

   Cine nu are unele probleme in familie?La mine in familie cea mai mare problema o reprezinta calculatorul si televizorul.Cand vine seara si intram toti 3 in casa sotul meu vrea sa intre la calculator si face acest lucru, fetita mea vrea desene la televizor,iar eu as vrea si eu la calculator dar nu pot deoarece este ocupat de sot.
Asa ca m-am hotarat sa-mi cumpar si un laptop ca sa pot urmari toate noutatiile de pe internet si seara nu numai ziua si ca sa nu mai fie cearta cine sta la calculator si cine la televizor.



 Auzind asa ceva sotul a fost de acord cu mine si mi-a spus sa intru pe tocmai.ro ca sa iau ceea e doresc deoarece sunt lucruri bune si la preturi foarte accesibile,iar eu ca o sotioara "ascultatoare" am intrat aici si dupa multe cautari am gasit,zic eu,ceea ce imi doream si la un pret foarte bun si aproape de mine(http://www.tocmai.ro/anunturi/electronice-si-electrocasnice/ialomita.html : http://www.tocmai.ro/anunturi/calculatoare-accesorii/ialomita.html )  
Produsul era un fujitsu esprimo mobile v6555,dupa parerea mea era bun si el si pretul dar avea o mica mica problema care zic eu ca nu are mare importanta,aceea era ca acumulatorul nu era bun trebuia inlocuit,el fiind conectat direct la priza.Celalalte caracteristici sunt:
Displey
-diagonala 15.4 inch
-rezolutia 1280x800 pixeli
-format WXGA
Procesor
-familie pentium dual-core
-model T4400
-freventa 2,2 GHz
-tehnologia 45 nm
Memoria
-capacitate 2 GB
-TIP MEMORIE DDR2
-frecventa 800 MHz
-numar sloturi 2
Stocare
-capacitatea250 GB
-viteza5400rmp
-interfata SATA
Placa video
-producator chipset n Vidia
-seria GeForce
-model 8200 M G
-suport DirectX 10 Da
Conectivitate
-LAN 10/100/1000 Mbps
-Wireless 802,11 b/g
Baterie
-tip Li-ion
-numar celule 6
-autonomia maxima 2,5 ore
-putere 48 Whr

   Dupa ce l-am vazut eu i-a arata si sotului iar el a fost de acord sa-l iau pe acesta.
   Cand am dat comanda am avut surpriza foarte mare si placuta de a constata ca transportul este gratuit prin curier,iar la primire am dreptul sa verific continutul coletului.Vazand acest lucru m-am convins ca lucrez cu oameni minunati si care isi apreciaza si tine la clienti.In ziua care a venit coletul(si acest lucru sa intamplat foarte repede) soferul curierului mi-a spus sa verific coletul ca sa vad daca totul este in ordine.Am facut acest lucru si am vazut ca era produsul comandata in stare foarte buna exact cum era si pe pagina lor.Am fost foarte incantata sa vad ca exista si oameni carora le pasa de binele altora cu toate ca nu cunosc persoanele respective.


Si asa cu ajutorul lui tocmai.ro in fiecare seara la noi in casa domneste linistea si buna intelegere deoarece acum avem toti 3 ce face seara fara a ne mai cerata.Asa ce eu va recomand cu cea mai mare placere,bucurie si sinceritate acest sit deoarece gasiti tot ce va doriti,toate la preturi accesibile.

5 comentarii:

  1. INTERESANT ARTICOL SI UTIL.FELICITARI

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu una nu prea am incredere in cumparaturi online,cunosc pe cineva care a primit o pereche de pantofi facuti praf,electronice nici atat.Acum de pe tocmai.ro poti sa iti iei ce iti pofteste inima dar iti trebuie ....curaj ...sau bani (sa nu iti para rau dupa ei daca o furi )

    RăspundețiȘtergere
  3. interesant articol,dar site-ul tocmai nu prea imi place

    RăspundețiȘtergere
  4. dar tocmai pentru a evita aceste situatii acum se poate verifica coletul la primire ;)

    RăspundețiȘtergere