sâmbătă, 2 august 2014

ABD

  Pentru ca in sfarsit a venit si la noi mult asteptata vara si pentru ca de acum trebuie sa mergem in vacante,excursii,plimbari am hotarat sa-mi iau un aparat foto pentru a surprinde momentele unice din vacanta deoarece aparatul care il aveam a inceput sa de-a semne imbatranire si nu as vrea sa risc sa merg in vacanta si sa fac poze cu el,iar atunci cand vin acasa si vreau sa le stochez in calculator sa realizez cu mare tristete ca nu s-a salvat nimic din vacanta.Asa ca am intrat pe ABDcomputer.ro deoarece am auzit de la verisoara mea ca au produse foarte bune si ieftine.
 



   Surpriza mea mare a fost sa descopar ca au si programul euro-200 cu ajutorul caruia toti elevii isi pot achizitiona un sistem complet,iar pasii pe care trebuie sa-i urmeze sunt foarte simpli:
-sa mearga sa ridice cuponul de la institutia de invatamant la care a depus dosarul
-sa intre inmediat  pe abdcomputer.ro sa comande prin telefon calculatorul dorit
- calculatorul soseste gratuit acasa  prin curier rapid
-iar in momentul primirii trebui sa-i dai curierului cuponul primit de la institutia de invatamant la care ai dosarul.
  Asa ca dragi copii va sfatuiesc sa intrati aici sa va luati ceea ce va doriti deoarece au lucruri de mare calitate la preturi pentru toti.
 Dar revenind la ceea ce vreau sa-mi cumpar am gasit la aparate-foto modelul benq/4433-aparat-foto-digital-dc-e1000-10mp-no-battery la un pret foarte bun si foarte accesibil cu urmatoarele caracteristici:
-tip aparat compact
-rezolutia maxima imagine 3854 x2688 pixeli
-rezolutie senzor 10 MP
-tip senzor CCD
-sensibilitatea imaginei ISO 1600
-zoom optic 3x
-zoom digital 4x
-dimensiune ecran 3 inch
-memorie interna 6 MB
-tip suport inregistrare SD
-format filmare Motion JPEG




Am mers cu acest aparat in vacanta am facut multe poze in diferite momente ale zile,iar atunci cand am ajuns acasa si le-am adaugat in calculator si i le-am aratat alor mei parinti au fost foarte surprinsi ca un aparat destul de ieftin face poze foarte bune.
Asa ca si lucrurile ieftine sunt foarte bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu