duminică, 10 august 2014

Luna de miere de neuitat

In sfarsit a venit momentul ca eu si sotul meu sa intram si noi in randul oamenilor,adica sa facem si noi cununia religioasa deoarece pe cea civila o avem facuta cu 4 ani in urma.Va da-ti seama ca bucuria pentru mine cel putin, caci nu stiu daca barbatii se bucura la fel de mult ca o femeie de acest moment minunat,este unul magic pe care l-am asteptat din totdeauna.
Intr-o seara ma suna nasa si ma intreaba daca suntem acasa ca vor sa vina la noi sa ne de-a ceva,iar eu i-am spus ca poate sa vina oricand caci ne gaseste acasa.
Dupa numai o ora ajunge si nasa la noi,iar dupa o jumatate de ora de discutii ne spune:
-Fina,am auzit ca vreti sa vorbiti cu noi ca sa mergem cu voi dupa nunta intr-o mica vacanta,adica in luna voastra de miere,iar intrebarea mea este unde doriti sa mergem?
-Nu stiu nasa.noi ne-am gandit sa mergem undeva la munte unde sa stam vreo saptamana.
-Uite cum facem,a spus atunci ea,noi am zis ca acceptam sa mergem cu voi daca voi acceptati sa mergeti in Insula Lefkada?
Eu bineinteles la inceput am refuzat deoarece era o destinatie scumpa,iar noi sincer nu ne permiteam asa ceva insa nasa si nasu au insistat si au spus ca este cadoul lor de nunta si ca vor sa mergem cu toti acolo,iar aceasta vacanta ar fi si pentru ei ca o luna de miere de care nu au avut parte.
Dupa multe insistente si vorbe am acceptat pana la urma,asa ca in loc de o luna de miere vor fi doua la patrat.
Nasa era asa de fericita ca am acceptat si mi-a spus ca este una dintre cele mai frumoase insule din Grecia unde plajele salbatice,natura luxerianta si nenumaratele oportunitati de distractie se gasesc toate intr-o atmosfera inconfundabila.
Dupa o mica prezentare a acestei insule nasa mi-a marturisit ca biletele de avion sunt deja cumparate asa ca facea chiar imposibilul ca sa mergem cu ei.

Stand acolo de vorba cu totii sotul meu a spus ca poate la anul,daca toate merg mult mai bune asa cum se aude,o sa mergem toti 4 intr-o mini-vacanta la Praga sau Sivota deoarece vrea sa cunoastem si noi viata de noapte pe care o ofera dar si locurile romantice.
Asa ca o nunta nu aduce numai cheltuieli ci si oportunitati de a vedea o lume nou.Dupa ce au plecat alde nasa eu si sotul meu a mai vorbit si am ajuns la concluzia,dar oricum stiam asta,ca avem niste nasi minunati.
Dupa ce ne intoarcem din luna de miere la patrat o sa va povestec cu a fost,insa acum va las deoarece trebuie sa  pregatesc ce mai trebuie pentru nunta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu