marți, 12 august 2014

Lectii de dans

Acum 2 saptamani am observat ca fetita mea este foarte atrasa de dans,iar atunci cand este un videoclip la televizor sta si se uita foarte atenta la el dupa care incepe sa exerseze miscarile dansatoarelor din acel videoclip.
Din aceasta cauza dupa ce i-am spus tatalui ei ceea ce am observat am decis amandoi sa o inscriem la cursuri de dans pentru copii.
Bineinteles ca inainte de a face asta am vorbit si cu ea si am intrebat-o daca vrea iar ea a fost super fericita si a zis:"Asta este tot ce imi doresc.Multumesc mami,tati va iubesc mult."
Imediat a doua zi am intrat pe softstep.ro pentru a ne  face o idee despre dansurile pentru copii.



Asa am descoperit ca dansul ii ajuta pe copii sa dobandeasca o tinuta corecta si eleganta,dar ii ajuta si sa-si modeleze personalitatea.
Deoarece cea care avea sa i-a cursuri de dans era fetita i-am prezentat toate subcategoriile de dans pe care le are acest site,iar dintre toate ea a ales cursurile de salsa deoarece a zis ca fetele prezinta o foarte mare eleganta in acest stil de dans si ca vrea sa aibe si ea aceasta eleganta.
Dupa prima ora de curs de dans a fost foarte incantata si a spus ca vrea sa invete toate stilurile de dans lucru de care a avut parte.
Acum in casa avem mereu demonstratii de dans,iar ea s-a transformat intr-o domnisoara foarte eleganta lucru care ma bucura foarte tare si sunt mandra de ea ca a vrut sa invete tot ce tine de dans.
Asa ca eu sfatuiesc toti parintii sa-si inscrie copii la cursurile de dans la scoala de dans Soft Step deoarece este o scoala minunata unde toata echipa isi da cel mai mare interes ca micutii vostri sa invete cat mai bine pasii de dans.Bineinteles ca daca sunt adulti care vor sa invete sa danseze se poate acest lucru deoarece Soft Step are cursuri si pentru adulti.
Eu una ii multumesc lui Soft Step ca exista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu