luni, 11 august 2014

Aspiratoarele Philips

Acum cateva zile cand am vrut sa dau cu aspiratorul in casa am constatat ca aspiratorul meu care l-am primit cadou de la bunici de casa noua nu mai vrea sa mearga-si sincer pe o parte m-am bucurat deoarece nu isi mai facea bine treaba,dar nici nu puteam sa-i spun sotului ca vreau unul nou-asa ca am fost nevoita sa-mi cumpar altul,spre bucuria mea.
 Auzisem de la prietene ca cele mai bune aspiratoare sunt cele de la philips.ro si imi doream foarte mult sa am si eu unul,iar acum aveam ocazia sa-mi indeplinesc aceasta dorinta.



Asa ca am intrat numai decat pe site-ul de la Philips si dupa multa rasfoire a acestui sit m-am descis asupra unui aspirator-fara-sac deoarece acest model impiedica formarea norilor de praf.Are motor de 2000Wati avand urmatoarele specificatii:

  • duza principala-cap de aspirare TriActive
  • puterea de intrare(IEC)-1800W
  • puterea de aspirare-360W
  • puterea de intrare(max)-2000W
  • filtru de evacuare-filtru dublu din burete lavabil
  • capacitate praf 2 l
  • etansare HEPA
  • flux de aer (max)-37 l/s
  • cuplaj tub-eliberare usoara
  • tip tub-tub telescopic metalic din 2 piese
  • tip rotativ-cauciuc
  • raza de actiune-10m
  • lungime cablu-7m
  • dimensiunile(L x A x I)-440 x300 x 290 mm
Si din cauza faptului ca sotul foloseste foarte des aspiratorul pentru curatenia in masina am decis sa-i cumpar un aspirator-de-mana  deoarece nu vreau ca noul meu aspirator sa fie folosit si pentru masina,iar modelul ale fiind un MiniVac aspirator portabil.
Este unul special pentru masini de 12 V,avand fluxul de aer ciclonic fara sac cu 2 trepte.Puterea de aspiratie este de 22W,cu capacitate praf de 0,5 l.

Acum datorita acestui aspirator(ma refer la cel pentru mine) am casa mereu curata si mirosul de curatenie este mereu prezent,iar noua gama de aspiratoare Philips consuma foarte putina energie electrica,iar datorita noilor directive ale UE pe fiecare produs electrocasnic se gaseste eticheta energetica care afiseaza clasa de eficienta,iar valorile acestot indicatori sunt masurate utilizand metode de testare standardizate si va asigur din propie experienta ca pe factura nu se vede cat de des sunt folosite aceste produse din noua gama Philips.
      Din partea lor ve-ti avea mereu performanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu