duminică, 3 august 2014

Cu economia faci profit




   Pentru ca sora mea si-a deschis de curand un xerox si deoarece la inceput trebuie sa faci economii pentru ca mica ta afacere sa aibe cat de cat un profit atat ca persoana fizica cat si ca persoana juridica,trebuie sa alegi intotdeauna produse foarte buna la preturi modeste.Din aceasta cauza i-am sugerat  sa intre pe cartuseria unde va gasi o multime de oferte avantajoase si ii va asigura multe avantaje  pe termen lung,nu doar pe termen scurt.
 Despre acest site aflasem cu cativa ani in urma de la sefa mea(care intre timp imi este ca si o sora deoarece imi poarta de grija si ma ajuta ori de cate ori am nevoie)cand a avut si ea nevoie de o noua imprimanta pentru biroul ei,deoarece a ei nu mai functiona asa de bine, si mi-a prezentat acest site ca fiind cel mai bun din toate cu multe produse la preturi foarte bune.Atunci ea mi-a mai spus ca este un site de unde poti lua produse atunci cand incepi o mica afacere,iar acum mi-am adus aminte de vorbele ei  si din aceea cauza i-am sugerat surorii mele sa intre aici.




 La sugestia mea a intrat si a gasit o imprimanta foarte ieftina dar multifunctionala.Aceasta este un Canon Selphy CP910 Wireless compacta cu urmatoarele caracteristici:
  1. rezolutia de listare 300x300 dpi
  2. format suport 100x100 mm,86x54 mm,50x50 mm,22,3x17,3 mm
  3. viteza de listare 47 sec/coala 100x150 mm
  4. alimentator hartie alimentare autoamata din caeta de hartie
  5. moduri de imprimare usoara,imprimarea tuturor imaginilor,,imagini DPOF,fotografii de identitate
  6. setari imprimare data,corectarea efect ochi rosi,finisare imprimat,cu argini,fara margini,aspect,piele fina,culorile mele,optimizare imagine,reglare automata a luminozitatii,economisire energie,exif print
  7. metoda imprimare direct de pe o camera foto,direct de pe un card de memorie,direct de pe telefon mobil cu camera,imprimare de la calculator
  8. dimensiune imprimanta 178x127x60,5mm

  Aceasta este disponibila impreuna cu un kit de hartie foto si cerneala Canon KP-108IN care contine
  • 3 pachete de hartie KP 36IN-un total de 108 harti la format de 10x15
  • 3 riboane color pentru printare
Dupa 2 ani dupa ce a facut comanda sora mea se lauda cu o afacere care merge si ii da profit dar si cu o imprimanta de 2 ani care merge la fel de bine ca in prima zi.
Asa ca pe toti cei care vor sa inceapa o afacere ii sfatuiesc sa intre pe acest site deoarece nu vor investi o mare avere in produse iar banii ii vor recupera in scurt timp.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu