sâmbătă, 2 august 2014

Usile casei mele


 Asa cum este firesc si normal in lumea asta a venit momentul sa fac si eu nunta cu persoana iubita iar dupa o nunta ca in povesti-asa imi place mie sa cred ca a fost-a trebuit sa ne mutam impreuna iar casa in care m-am mutat impreuna cu sotul dupa casatorie si anume casa mamei lui este de curand renovata dar din cauza faptului ca nu au mai ajuns banii pentru a schimba si usile casei acestea au ramas asa cum erau.Cu banii ramasi dupa nunta,dupa ce am dat toate "datoriile"pe care le-am avut in legatura cu nunta ne-am hotarat sa facem noi ultima schimbare in casa si anume usile,deoarece casa nou renovata era superba in schimb usile nu prea aveau ce cauta in noul cadru.Dupa multe cautari in magazine si dupa multe dezamagiri deoarece nu gaseam ceea ce ne doream fratele sotului meu ne-a recomandat un site de unde el si-a luat toate usile pentru casa lui acest site numinduse exclusivedoors.Asa ca am intrat pe exclusivedoors.ro unde se gaseste atat usi de interior cat si de exterior asa cum a zis si cumnatul meu.
 


  Dupa multe cautari de  usi-interior ne-am hotarat sa luam ceva din usi-interior/laminate deoarece ni s-au parut mai moderne.De aici am ales din colectia astra-dekor modelul Dekor Glatt o structura tubulara cu rama de lemn masiv,toc reglabil care imbraca zidul cu pervaze pe ambele parti,balamalele cu camasa de teflon,broasca metalica.
 


   Suprafata usii este extrem de usor de curatat cu rezistenta crescuta la actiunea substantelor de curatare si dezinfectare.Textura finisajului este rezistenta la zgarieturi.Datorita ramei interne din lemn masiv,patrunderea umezelii in structura tubulara sau plina din PAL este aproape imposibila.
  Ceea ce mi-a placut foarte mult a fost ca cel care ne-a adus comanda ne-a ajutat sa le si montam asa ca le multumesc pe aceasta cale ca au fost oameni foarte buni.
   Acum cand ajungi in casa si te intampina noile usi ai impresia ca intri intr-o alta casa si nimic nu mai recunosti din ceea ce a fost.Cat de mult poate sa schimbe o casa niste usi,nici nu mi-am inmaginat asa ceva vreodata.
Ii multumesc acestui site ca exista ca datorita lui avem o casa de vis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu