duminică, 3 august 2014

Rochia perfecta

   De multe ori ni s-a intamplat sa trebuiasca sa mergem la un eveniment important si nu am stiut cu ce sa ne imbracam sau nu am gasit nimic pe gustul nostru oricat de mult am cautat,dar de acum acest lucru s-a terminat deoarece exista tinar unde sunt mii de exemple pentru toata lumea si in plus nu mai trebuie sa umblam prin frig sau caldura ca sa gasim rochia perfecta.Tot ce trebuie sa facem este sa ne punem i fata calculatorului,sa accesam acest site,sa ne alegem ce ne dorim si ce ne place si sa punem in cos produsul respectiv iar in scurt timp acesta va fi la usa voastra.
   De aici mi-am ales si eu o rochie minunata dar simpla pentru nunta unei verisoare care urmeaza sa vina.Este o rochie-din-dantela simpla dar eleganta,cu maneci trei sferturi,iar ceea ce mi-a placut cel mai mult este ca are spatele cat de cat gol.Pretul este unul foarte bun si corect pentru aceasta rochie delicata.Acest model de rochie pune in evidenta toate formele fiind o rochie cat de cat mulata de corp,care datorita acelei dantele corpul tau se va simti lejer si racoros in ea.
 
    Dar pentru ca este vara si ador rochile lungi viu colorate nu am putut sa rezist tentatiei si mi-am mai luat o rochie-rs6109-imprimat~abstract absolut superba care imi va fi de folos atunci cand vreau sa port ceva lejer si confortabil.Ceea ce m-a atras foarte tare la aceasta rochie a fost culoarea albastra in combinatie cu culori calde si reci.

  Am fost foarte bucuroasa sa vad ca comanda ajunge in maxim 5 zile si sa descopar ca incepand din aceasta vara TinaR vinde produse de fashion si beauty de la peste 200 de brenduri interne si internationala cum ar fi:Adidas,Nike, Desigual,Bensimone ,Converse,Clarks,Billabong, Dr.Martens,Diesel, Energie,Escada , Fornarina,Gas,Geox,Jack&Jones,Lacoste,Vero Moda,Tom Tilor,Top Secret.
   Asa ca de acum toate persoanele care isi doresc haine de la aceste brenduri le au pe toate aici si sunt sigura ca vor gasi tot ce isi doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu