sâmbătă, 9 august 2014

O viata mai usoara cu Optiness

Sunt convinsa ca multe persoane au cel putin o ruda sau pe cineva care intotdeauna au avut probleme cu ochii si au fost nevoiti sa poarte ochelari.In aceeiasi situatie ma aflu si eu,adica o am pe mama mea care din cauza meseriei de croitoreasa a avut mereu nevoie de ochelari deoarece cusutul i-a afectat foarte tare vedere,iar acum la 45 de ani doctorii i-au spus ca are nevoie sa schimbe din nou ochelarii.
Fiind satula sa o tot vad cum o deranjeaza sa poarte mereu acei ochelari m-am decisa sa intru pe  optiness.ro pentru a vedea daca pot sa-i cumpar lentile de contact ca sa-i fie mult mai usor.


La inceput cand i-am spus ce am de gand sa fac nu a fost de acord deoarece a spus ca sunt foarte scumpe dar am linistit-o aratandu-i ca sunt toate la preturi foarte bune.
Asa ca dupa ce am studiat toata gama de lentile prezenta aici ne-am hotarat asupra lentile-de-contact-progresive si am ales modelul air-optix-aqua-multifocal care ofera o vedere mai clara ceea ce si are nevoie mama mea si avand urmatoarele caracteristici:
  • -numar lentile in cutie-3
  • -tip lentila- progresive
  • purtare- lunare
  • DIA-14,20mm
  • raza de curbare-8,6
  • material-silicon,hidrogel
  • regim de inlocuire-purtare zilnica cu inlocuire la 30 de zile
  • nivel de apa-33%
Iar ca sa nu aibe de suferit mici accidente aceste lentile atunci cand nu sunt purtate am ales sa luam si suport-clasic deoarece noi avem nepotele si nu se stie niciodata ce poate face un copil.



Din ziua in care au venit si pana in prezent mama mea le poarta si se simte de o sute de ori mai comod si mai bine decat cu ochelari si are o viata mult mai usoara.
Asa ca toti cei care doriti lentile de contact intrati aici caci sigur veti gasi tot ce va doriti si in plus Optiness are reduceri de pana la 10% iar livrarea este gratuita indiferent de comanda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu