marți, 12 august 2014

Accesorii de vara

Azi in jurul orei 13:00 ma trezesc la poarta cu sora mea care era tot un zambet si cu o carte in mana.
-Fata am venit putin la tine ca sa-ti arat ceva ce stiu ca iti doreai cadou de ziua ta.
Eu ca o sora buna am poftit-o inauntru spunandu-i sa vorbeasca mai incet deoarece abia am adormit fata si nu vreau sa se trezeasca.
Dupa ce i-am oferit un pahar cu apa rece deoarece ii era foarte sete,afara fiind foarte cald iar ea a venit tot intr-o fuga,a deschis cartea respectiva(care de fapt era un catalog ) la o pagina unde erau multe modele de ochelari de soare unul mai frumos ca altul si mi-a spus sa-mi aleg ce imi place deoarece mi cumpara ea cadou de ziua mea.
-Fata hai sa o luam incet.Daca tot vrei sa-mi cumperi tu iti arat ce model imi place dar nu de aici ci de pe un site numit Lensa unde am gasit un model care imi place forte tare.



La inceput a fost putin suparata dar pana la urma a realizat ca tot ea imi cumpara asa ca s-a bucurat si mai mult ca o las pe ea sa mi cumpere.
Modelul dorit a fost de la  hugo-boss,iar sora mea a spus ca sunt minunati si se bucura ca o las sa mi faca cadou ea.
Dupa ce i-am mai prezentat ce produse are acest site s-a hotarat sa-si cumpere si pentru ea lentile de contact colorate albastre care pot fi purtate zilnic sau ocazional timp de 90 de zile,avand raza de curbare 8,6 mm,continut de apa 45%,diametru 14,00 mm,material hema,iar producatorul fiind Eyemed Tehnologies.
Cand sa dam comanda am descoperit ca pana pe 18.08.2014 exista o reducere de 25% la ochelarii de soare si lentile de contact colorat,plus transport gratuit daca comanda depaseste 200 Ron.
Asa ca am impuscat doi iepuri dintr-o lovitura adica am cumparat produse bune cu reducere si avem si transportul gratuit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu