duminică, 10 august 2014

Carduri facute de tine

Acum cateva zile sefa mea,care imi este si o buna prietena,mi-a povestit cum a ajuns ea sa-si faca singura carduri de acces in firma.Mi-a spus ca mereu o costa foarte scump la firmele specializate si a decis sa-si cumpere imprimanta de facut carduri deoarece o ajungea mai ieftin daca avea ea una si facea ea totul.
Eu am intrebat-o unde a gasit asa ceva,iar ea mi-a spus ca exista un site pe nume printcard.ro unde gasesti de toate la preturi foarte bune si in timp iti recuperezi banii investiti.



Pentru  inceput mi-a facut o prezentare a acestui site spunand ca Printcard a inceput sa fie cu 10 ani in urma,iar de atunci si pana in prezent au dat tot ce este mai bun si mai de calitate clientiilor sai.In acest fel in anul 2009 au castigat statutul de Magicard Master Dealer oferit de compania Ultra Electronics Systems(Magicard)-numarandu-se printre primele 6 companii din lume care au beneficiat de acest privilegiu.


In prezent se afla printre cei mai importanti distribuitori de echipamente de imprimare de carduri din Romania si ne pun la dispozitie cele mai noi echipamente,combustibile si accesorii,pentru a putea toti sa-si produca rapid si convenabil cardurile necesare in-house.
Din multimea de imprimante si-a ales modelul magicard-enduro-plus-duo cu ajutorul careia viata ei a devenit mai usoara iar cardurile mai frumoase.














Este o imprimanta care are avantajul imprimarii pe ambele fete dintr-o singura trecere.Calitatea imprimarii este imbunatatita de utilizarea profilelor de culoare ICC(este un set de date digitale care atunci cand este instalat ,pastreaza informatia despre gama de culori,pe care imprimanta o poate utiliza).
Iar ca sa o poate folosi cat mai mult timp si-a mai luat si trusa de curatare care contine 10 carduri de curatare imprimanta si o creion curatare cap de imprimare.

De cand are acest lucru atat de important nu mai trebuie sa se duca la alte firme sa-i faca cardurile,ci sa stea linistita pe scaun si sa le faca ea.PrintCard i-a asigurat carduri magice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu