duminică, 10 august 2014

O afacere reusita

Acum o luna eu si sotul meu am decis sa ne deschidem un magazin in care lumea sa gasesaca tot ce isi doreste.Ca sa facem ceea ce ne dorim ne trebuie un capital foarte mare si va dati seama ca tot ce vrem sa cumparam pentru magazin trebuie sa fie de buna calitate,dar daca se poate la preturi mici,daca vrem sa avem cat de cat succes la inceput si sa nu trebuiasca sa inchidem magazinul dupa  luna doua deoarece nu iese deloc profit.
La multe magazine am vazut un lucru care pe mine sincer ma enerveaza foarte tare si anume ca unele produsele nu au imprimate preturile pe ele pentru ca oamenii sa-si faca idee cati bani vor cheltui ca sa cumpere ceva si tocmai de aceea am cumparat imprimanta-de-etichete-mobila-zebra de pe itgstore.ro cu ajutorul careia fata magazinului meu va fi schimbata,iar oamenii vor putea astfel sa isi calculeze bugetul cat mai bine si nu vor fi nevoiti sa ma intrebe cat costa un produs.
Este o imprimanta de etichetat usor de folosit si de intretinut cu urmatoarele benificii:
-interfata user-friendly
-displey-ul este mare
-dimensiuni mici
-rapida:viteza de printare de 100mm/s
-usor de integrat cu sistemele de operare
-rezistenta la caderi de 1.52m
-senzori:black mark si gap
-conectare Bluetooth

Si daca tot am gasit si sertar-de-bani tot aici la un pret foarte bun am zis sa-l iau ca sa nu mai fiu nevoita sa caut in alta parte si asa am impuscat doi iepuri dintr-o lovitura.Este un sertar de bani pentru 4 tipuri de bancnote si 8 tipuri de monede.Este facut dintr-un cadru metalic armat cu grinzi metalice si  tabla fiind fliabil si rezistent.Are lungimea de 35 cm,latimea de 45 cm,iar inaltimea de 9 cm,avand tabla pentru marunt detasabila,iar deschiderea se face automat din casa  de marcat sau POS fiind prevazuta cu 3 pozitii de blocare pentru securitate maxima.
Eu aici am gasit doua produse care m-au scutit foarte mult si cu ajutorul carora magazinul meu o sa fie mai usor de administrat dar bineinteles ca puteti gasi si altceva aici si anume:imprimate de birouri,faxuri,sisteme server,distrungatoare documente si multe altele facute sa ajute orice persoana care are o afacere,iar firmele care comercializeaza aceste produse sunt renumite:Brother,Citizen,Zebra,TSC,Datalogic,Motorola,Star Micronis.
Asa ca ii sfatuiesc pe toti cei care au sau vor sa-si deschida o afacere sa intre pe itgstore.ro unde vor gasi tot ce isi doresc,iar afacerea lor va fi una reusita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu