miercuri, 13 august 2014

Pantofii obsesia tuturor femeilor

Asa cum bine stiti femeiile au o obsesie foarte mare pentru incaltaminte,indiferent de tipul ei,si nu pot rezista tentatiilor de a cumpara mereu chiar daca au acasa multe perechi,unele din ele ne fiind purtate niciodata.
Aceasta obsesie o am si eu si caut mereu sa-mi iau cat mai multe perechi de incaltaminte-sa fie acolo in caz de nevoie-,iar daca sunt la reducere este cel mai bine.Si ca sa va zic un pont foarte mare este mult mai convenabil sa cuperi articole pentru iarna chiar si cu 2 anotimpuri inainte deoarece sunt reduceri foarte mari.
In felul acesta am descoperit un magazin online http://www.walkin-incaltaminte.ro/  unde au o multime de articole de unde poti alege si au si reducere de 50% la toate produsele acestea fiind din piele naturala si inlocuitor,fabricate in Romania si din import.
Ei doamnelor si domnisoarelor asa ceva ne-am dorit dintotdeauna iar acum a venit raiul pe pamant,nu?

Dupa multe rasfoiri ale acestui site am decis ca sa-mi iau sandale dama catifea bej care au un toc de 16 cm.Am ales acest model deoarece imi place foarte tare si cred ca se potrivesc pentru orice ocazie sau chiar si in viata de zi cu zi.


Dar pentru ca sunt inebunita dupa platforme si se apropie si sezonul rece nu am rezistat tentatiei si bineinteles ca mi-am luat si o pereche din aceasta categorie mai ales ca sunt la un pret foarte,foarte bun.
Si pentru ca imi place sa-mi fac aprovizionarea de incaltaminte de iarna din timp mi-am luat si unele botine de culoare bej.Exteriorul botinelor este din piele mata,iar tocul are inaltimea de 14 cm,iar in fata aceste botine au inaltimea de 6 cm.
Dupa 24 de ore de la finalizarea comenzii m-am trezit cu curieratul rapid la poarta mea,acesta aducandu-mi produsele comandate si altfel am avut parte de ele foarte repede.
Va multumesc WalkIn ca sunteti o echipa minunata care va da-ti tot interesul ca sa satisfaceti pe toti clientii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu