duminică, 3 august 2014

Somnul si plimbarea trebuie sa fie confortabile





   Pentru ca in curand voi deveni mamica si eu si sunt la fel ca toate celalalte mamici,adica imi place sa organizez totul din timp m-am hotarat sa intru pe bebelas pentru  a cumpara cele mai importante 2 lucruri din viata unui nou nascut si anume patutu si caruciorul,iar aici am auzit ca sunt produse de buna calitate si la preturi avantajoase.
   Ca patut am ales unul din lemn deoarece este mai durabil si poate fi purtat si la urmatoarele generatii,iar modelul se numeste Klups Teddy with Stars avand suportul saltelei regalbil pe 3 nivele.Acesta are doua bare demontabile din gratiile laterale,are desen cu ursulet pe o laterala,cu dimensiunea interioara de 120x60cm ,greutatea fiind de 19 kg si la acest model se poate atasa sertar culisabil pe roti.

     In acest patut sunt sigura ca bebelusa mea va avea un somn linistit si se va simti in siguranta asa cum s-a simtit in burtica mea.
    Caruciorul pe care l-am ales a fost unul din gama chipolino si anume lumix-fuchsia fiind unul miltifunctional si recomandat incepand cu +0 luni cu urmatoarele caracteristici:

  • cadrul usor din aluminiu
  • 3 pozitii de inclinare a spatarului
  • scaunul este reversibil,se poate monta cu fata sau cu spatele spre parinte
  • manerul este telescopic si se poate regla in 4 pozitii
  • centura de siguranta are prinderea in 5 puncte
  • copertina este mare si dotatat cu fereastra
  • prezinta arcuri de suspensie
  • bara din fata este detasabila
  • suportul pentru picioare se poate regla in functie de inaltime
    Datorita lui vom fi in siguranta atunci cand vom iesi la plimbare si vom avea parte de tot confortul din lume.
   M-am bucurat foarte mult ca produsele comandate au ajuns chiar a doua zi dupa ce am finalizat comanda,in stare foarte buna,iar acum tot ce este de facut este sa asteptam sosirea celei micute ca sa se bucure de ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu