sâmbătă, 9 august 2014

Calcatul hainelor-o placere cu Philips

Cred ca toata lume isi doreste ca atunci cand iese pe strada sa arate impecabil si sa intoarca toata lumea capul dupa ea.Dar ca sa se intample acest lucru nu trebuie numai sa ai haine superbe pe tine sau in pas cu moda ci trebuie sa arate fara nici o duga sau cuta,adica trebuie sa fie super calcate.
Mie personal imi place foarte tare sa calc,iar hainele sa arate impecabil fara nici o mica dunga.Pana acum am avut mici neplaceri deoarece nici un  fier de calcat nu imi oferea tot ce voriam de la el,dar de acum acest lucru s-a terminat deoarece am descoperit un fier-de-calcat-cu-generator-de-abur care imi va asigura ca nu va mai exista nici o mica dunga pe hainele mele datorita jetului de abur continuu de pana la 90g/min de care dispune.
Cu acest fier calcarea va fi mai confortabila si mai rapida avand un rezervor de apa de 1,2l detasabil care poate fi umplut si in timpul calcarii,iar calcarea va fi fara efort deoarece este un fier usor.
Acesta este gata de utilizare in 2 minute cu reincarcare nelimitata,iar jetul de abur vertical indeparteaza cutele de pe materialele atarnate.Varful fierului de calcat iti ofera o precizeie tripla atat pentru control cat si pentru vizibiliatate optima.Talpa prezinta un strat special pentru a impiedica lipirea materialelor,asa ca acest lucru nu mai trebuie sa fie o grija foarte mare.
Fierul de calcat este prevazut cu un sistem de detartare cu memento pentru detartare cu LED si avertizare sonora pentru a va asigura efectuarea regulata a detartarii si curatarii.Este prevazut cu o presiune pompa max 4 bari datorita careia apa este transferata catre fier generand un abur puternic.
Dar pentru ca acest fier de calcat merita ce este mai bun si vreau sa-l am mai mult timp am achizitionat filtru-de-detartrare-pentru-calcare care indeparteaza 99% din calcarul prezent in apa de la robinet asigurand tot odata un flux de abur consistent.Cu acest filtru hainele mele sunt ferite de rezidurile de calcar,iar un singur cartus imi ofera siguranta timp de 3 luni.
Dar ca sa va gasiti produsul vostru preferat Philips are o gama diversa de statii de calcat eficiente si usor de folosit pentru cei care isi doresc sa aibe haine calcate impecabil,care rezista multe ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu