luni, 4 august 2014

Re-incarcare.ro-un ajutor al emigratilor romani

In urma cu 5 luni de zile viata noastra s-a schimbat total intr-o noapte de duminica cand sotul meu a fost sunat de catre fratele sau din Italia unde ii spunea sa se duca acolo caci are nevoie de oameni la munca.Noi atunci ne-am bucurat deoarece stiam ca stituatia noastra financiara se va schimba foarte mult,mai ales ca treceam prin momente grele si avand un copil de 3 ani trebuia sa-i asiguram tot ce are nevoie,iar in momentul de fata sotul nu castiga destul ci doar sa ne asiguram strictul necesar.
Plecarea lui a avut loc foarte repede adica a doua zi seara deoarece trebuia sa plece cat mai repede si nu prea am realizat noi mai nimic din ce se intampla decat atunci cand a iesit cu bagajele pe usa.A fost un moment destul de greu deoarece nu stiam cand o sa-l mai vad si stiam sigur ca fetita o sa planga dupa el cand se va trezi caci era invatata cu el macar seara acasa.
A fost greu o luna deoarece copilul plangea in fiecare seara cand stia ca vine tati de la munca,doar ca de acum nu mai venea,iar de vorbit vorbeam destul de rar adica o data sau maxim de 2 ori pe saptamana cand avea el credit sa ne sune.
Dar dupa o luna el a fost sfatuit de fratele sau sa intre pe re-incarcare.ropentru a-mi reincarca mie cartela de vodafone aceasta operatiune fiind foarte usoara si comoda din fata calculatorului constand doar printr-un clik si astfel am reusi sa vorbim si noi de mai multe ori si sa ne spunem problemele fiecaruia.
Dar acum 2 saptamani am fost sunata de catre sot si a intrebat-o pe fetita asta:
-Tati vrei sa vi la tati in Italia impreuna cu mami si sa fim toti trei impreuna?
-Mami,ai auzit ce a spus tati,hai sa mergem la tati,da-mi geanta si hai sa mergem!a spus fetita
Atunci mi-a spus sotul ca urmeaza ca a doua zi sa-mi trimita bani sa fac pasaportul fetei si apoi sa plecam.Eu a fost foarte bucuroasa deoarece aveam sa fim din nou iar o familie unita.
In prezent asteptam sa iasa pasaportul copilului,iar cand o sa plecam si o sa fim acolo o sa alegem si noi Re-incarcare .ro pentru a o ajuta pe mama mea sa vorbeasca cat mai des cu noi  si mai ales cu nepotica ei deoarece este lumina vietii ei.
Ma bucur nespus de mult ca a fost creat acest sit pentru a le bucura cat de cat sufletul celor ramasi acasa deoarece noi plecam la o viata mai buna,iar ei stau si sufera ca nu ne vad,ca nu ne mai pot strange in brate,iar cand ne aud vocea le mai trece putin din dor.Cine este plecat in strainatate stie cel mai bine acest sentiment de dor si stie ca ce am spus este foarte adevarat si dureros.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu