vineri, 1 august 2014

Ora zilei

   Pentru ca in curand va veni ziua de nastere a sotului m-am gandit sa ii fac cadou un ceas pentru a avea si el notiunea timpului deoarece in ultima vreme a cam pierdut aceasta notiune din cauza serviciului care il solicita foarte mult.Asa ca am intrat pe watchshop.ro si dupa multe rasfoiri am gasit doua modele.Problema mea este cele  doua modele de ceasuri-barbatesti   imi plac foarte mult si nu stiu pe care sa-l aleg si de aceea am nevoie de ajutorul vostru pentru a face o alegere buna.





   Primul model este un ceas de la fossil si anume grant-me3027.Este un ceas Fashion Casual din colectia Grant,cu displey analog,mecanism automatic,rezistent la apa 5atm,indica ora,secunde,minute,data,ziua saptamanii si luna.Culoarea cadranului este crem avand dimensiunea 37 mm,materialul geamului este cristal mineral.Cureaua este din piele de culoare maro,latimea de 22 mm avand circumferinta 23,5 cm,sistemul inchidere este catarama standard,finisaj curea mata.Capacul din spate este transparent si permite vizionarea mecanismului,iar greutatea este de 87 grame.Dupa parerea mea este superb care poate fi purtat la orice ocazie chiar si zi de zi.




  Al doilea model este un orient si se numeste sporty-automatic.Acest are stilul Casual-Sport,face parte din colectia Sporty-Automatic,displey-ul este analog,mecanismul automatic,provenienta mecanismului este japonez,are rezistenta la apa 10 atm si indica ora,secunde,minute,data,ziua saptamanii.Cadranul are culoarea verde,materialul geamului este cristal-mineral,iar dimensiunea cadranului este 35 mm.
  Forma carcasei este rotunda cu materialul de otel inoxidabil avand culoarea argintie.Dimensiunea este de 43 mm iar grosimea de 12,1 mm.
   Materialul din care este confectionata curea este piele avand culoarea neagra cu latimea de 22 mm,iar circumferinta 23,5 cm .Sistemul de inchidere este catarama standard cu finisjul curelii mata si disigner neted.Greutatea ceasului este 90 grame.

   Aceste doua modele m-au atras foarte mult si nu prea stiu pe care sa aleg dar ma atrage parca mai mult primul model deoarece mi se pare mai elegant,mai deosebit.Ce spuneti am sau nu dreptate?Sper sa ma ajutati ca sa i-au cea mai buna decizie si sa-i fac sotului meu cel mai frumos cadou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu